  • 31. Data: 2010-12-29 14:42:04
    Temat: Re: Jak opona "daje znaki" kierowcy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-29, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    >> slynne juz debowe oponki BT020.
    >
    > Co Ty k... wiesz o macadamie X100?

    Moze i nic, ale przestawianie motocykla w bok przy silnych podmuchach
    dostarczylo mi tyle wrazen ze wiecej juz nie chce.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-12-29 21:16:12
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.12.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > Dobrze, że chociaż zwieracze do tego manewru można trenować w
    > bezpiecznym miejscu i bez ryzyka.
    >:-)

    Oj tam, trochę taniej sensacji i już się czepił.

    > MSPANC.

    no właśnie.

    > A poważnie to wg moich może niezbyt licznych, ale parę razy się
    > zdarzyło... to lepiej trenować takie rzeczy na mokrym/śliskim (ale nie
    > na patentach typu płyta poślizgowa czy "szklany" asfalt bo nas złoży w
    > ułamku sekundy) - wcześniej wchodzi w uślizg ale również łagodniej i
    > łatwiej wyjść bez strat.

    Mnie kazali jeździć na początku na lekko przybrudzonym piachem betonie.
    Przy czym zdaje się że jest to dobra nawierzchnia do ćwiczenia hamowania
    na wprost. Do płyty poślizgowej nie wolno się było zbliżać, żeby się na
    nią nie wyjebać, podobno naprawa droga, czy coś w tym rodzaju.
    Mokrego do zaczynania ćwiczeń zdecydowanie nie polecam. Często dobry
    mokry asfalt czy beton trzyma niewiele gorzej niż suchy, tyle że gdy
    puści to wszystko dzieje się znacznie szybciej niż na suchym.
    Jak jest mokro to można sobie powerslide poćwiczyć.

    > A najlepiej na enduraku.

    Tia, nigdy się tak nie potłukłem na asfaltowym/betonowym lotnisku/placu
    jak na piachu i trawie, na asfalcie nawet jak się przegina to leży się
    raz na jakiś czas. Ale fakt że kopniakiem plastyków czy złamanej klamki
    się nie naprawi, a dobrego handbara już tak.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 33. Data: 2010-12-29 21:17:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-27 19:06, Marcin N pisze:

    > Jak rozpoznać, że opona informuje mnie, że
    > kres jej możliwości jest blisko?

    Moja tylna wysyla do mnie sms-a, przednia gwizdze wentylem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/