  • 1. Data: 2022-03-15 10:09:23
    Temat: wojna
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Telewizor sie zepsul.

    To upatrzylem sobie jakies dwa tanie modele, to byla sroda czy
    czwartek, jeszcze podjechalem do sklepu obejrzec jeden, ale juz
    czasu na wybor zabraklo.

    Jade w sobotę ... 200 zl drozej.
    Zagladam w internet - jeden wszedzie 200zl drozej.

    Ale drugi w MediaExpert jeszcze nie podrozal, dostepny w sklepie.
    Jade ... cena oczywiscie internetowa, ale rabat mozna dostac.
    Tylko ze jest jedna sztuka wystawowa.
    No coz, zamowilem na poniedziałek. I jeszcze jakis rabat ekstra,
    wyszlo taniej niz mialo wyjsc.

    Ale w domu sie okazuje, ze karta CI/CAM nie dziala.
    Technik z Vectry sugeruje, ze jest jakis blad certyfikatu.
    I ze ugrade moze pomoc.
    No coz, sprawdze wieczorem, ale zeby nowy telewizor mialy stary
    software ... wstydz sie TCL.

    No chyba, ze to CI nie kontaktuje, bo jak dla mnie cos podejrzanie
    wchodzi w gniazdo.

    J.

  • 2. Data: 2022-03-15 10:21:14
    Temat: Re: wojna
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/03/2022 10:09, J.F wrote:
    > Telewizor sie zepsul.

    Bardzo dobrze. Teraz lepiej monitor ;)

  • 3. Data: 2022-03-15 10:36:48
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 15.03.2022 o 10:09, J.F napisał:

    > No chyba, ze to CI nie kontaktuje, bo jak dla mnie cos podejrzanie
    > wchodzi w gniazdo.

    Może wkładasz nie tą stroną, albo karta kodowa włożona nie tak
    jak trzeba, bo zarówno jedno jak i drugie da się odwrotnie włożyć,
    i nie trzeba do tego pary w łapach.

  • 4. Data: 2022-03-15 10:46:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 10:36:48 +0100, Collie wrote:

    > Może wkładasz nie tą stroną, albo karta kodowa włożona nie tak
    > jak trzeba, bo zarówno jedno jak i drugie da się odwrotnie włożyć,
    > i nie trzeba do tego pary w łapach.

    To osobna sprawa. Pasuje jedna strona i druga.
    W druga strone jakos nie do konca wchodzi.
    Ale w pierwszą tez nie jestem pewien czy do konca.

    Az rozkrecilem, zeby popatrzec.

    Kto to wymyslil.

    J.

  • 5. Data: 2022-03-15 10:49:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Telewizor sie zepsul.
    [...]
    > Jade w sobotę ... 200 zl drozej.

    Ską pewność, że to wojna, a nie nowy ład?

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2022-03-15 10:59:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 15.03.2022 10:09, J.F wrote:
    [...]
> [...]
    > I ze ugrade moze pomoc.
    > No coz, sprawdze wieczorem, ale zeby nowy telewizor mialy stary
    Może interfejs w telewizorze to jest zwykły CI, a w module CAM CI+. Albo
    odwrotnie. A one nie są do końca kompatybilne, tzn. w przypadku
    ,,pomieszania" standardów interfejsów odbierany program TV w takim
    przypadku musi być CI compatible (bez plusa). W papierach trzeba
    sprawdzić. Bo to jest tak trochę jak z DAB i DAB+. Czy DVB-T i DVB-T2.

  • 7. Data: 2022-03-15 11:08:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2022 10:49:09 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > [...]
    >
    > Ską pewność, że to wojna, a nie nowy ład?

    Nowy ład obowiazuje od 2.5 miesiaca.

    A $ skoczyl niedawno, wiec podwyzka elektroniki nie dziwi.

    J.

  • 8. Data: 2022-03-15 11:11:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 15 marca 2022 o 10:10:03 UTC+1 J.F napisał(a):
> [...]
    > software ... wstydz sie TCL.
    >
    > No chyba, ze to CI nie kontaktuje, bo jak dla mnie cos podejrzanie

    Trzeba było projektor kupić. Cena podobna a efekt dużo lepszy.

  • 9. Data: 2022-03-15 11:14:20
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 15.03.2022 o 10:09, J.F napisał:

    > Jade w sobotę ... 200 zl drozej.

    Teraz luzik. Afery, przewałki, złodziejstwo, inflacja,
    drożyzna - panie, wojna! Miodzio.

  • 10. Data: 2022-03-15 13:49:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo nowy ład się sprawdza w lodówce.