  • 11. Data: 2021-08-01 15:05:13
    Temat: Re: Jak zrobić wała
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mnie stare i popsute części, jeśli można kupić nowe, skłaniają do ich wyrzucenia. W
    życiu kilka, dosłownie kilka, wałków powleczonych silikonem zrobiłem sam. Ale to były
    walki do urządzeń jakie w przeszłości wytworzylem. Nic trudnego jak się ma pomysla.
    Kilka wałków jak w Łodzi był Stomil co oblewał guma walki dałem im do zrobienia.

    WOW! Teraz udajesz specjalistę od "wałków". Zenusiu masz wybujałą
    fantazję, a twoje "wałki" na grupach dyskusyjnych to już wszyscy znają.

  • 12. Data: 2021-08-01 21:47:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 15:05:17 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > WOW! Teraz udajesz specjalistę od "wałków". Zenusiu masz wybujałą
    > fantazję, a twoje "wałki" na grupach dyskusyjnych to już wszyscy znają.
    Po podwójnym covidzie jesteś to masz podwójna mgle covidowa. Do tego z przyducha się
    urodziłeś i jak byłeś mały to wypadłeś z okna. Pech otaczającego świata polega na tym
    że to było okno na parterze a pod nim były krzaki. Lepiej by było gdyby było trzecie
    piętro i beton.