  • 11. Data: 2022-04-01 15:56:50
    Temat: Re: Jaką drukarkę kupić?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 13:38:49 +0200, Kamil napisał(a):

    > Świetnie. Byłbym very happy gdybyś jeszcze powiedział gdzie kupić :) Są
    > nieosiągalne.
    Hmmm, ja jadę na swojej już parę lat więc conieco się musiało na rynku
    zmienić. Może teraz trzeba kupować używkę o oczko nowszą? Nie jestem na
    bieżąco z produkcją HP.
    Ze staroci mam HP Deskjet F380, nawet z zasilaczem choć bez tuszy ale
    żeby mi się chciało ją spakować i wysłać muszę na niej zarobić ze dwie
    dychy :)

    > Moczyłem godzinę w ciepłej wodzie, dolałem atramentu
    > i jest ciągle to samo. CO ewentualnie można jeszcze zrobić?
    Jak się zagapię i kartridż przestanie drukować, wyjmuję i moczę dysze w
    prawie wrzątku minutę czy dwie. Przecieram ligniną i gdy widzę że są
    odpowiednie smugi, wtykam na miejsce oraz drukuję test. I tak czasem
    parę razy aż do skutku. Czasem pomaga zostawienie kałamarza do
    następnego dnia w drukarze. Na ogół skutkuje a jak nie, to niestety
    kałamarz do wyrzucenia.

    > jasne To też jest problematyczne jeśli się nie ma dobrego sposobu. Zmoczyłem
    > kawałek papieru spirytusem i podstawiłem pod wałki. Wciągnęła papier, który
    > się zakleszczył.
    Z doświadczenia wiem że skutkuje tylko mokra szmatka i całkiem ostre
    pocieranie. Ten film trzyma jak zaraza, trzeba trzeć aż do uczciwej
    czerni wałka.

    > Z rozebraniem jak wyżej. Jak to robisz?
    Hehe.. Wygoglać filmik instruktażowy oraz uzbroić się w dużo
    cierpliwości.

    > To zależy od wkładów. ja musiałem drukować kilka wierszy co drugi dzień.
    Niekiedy wokół uszczelki parkowania nagromadzi sie tyle starego tuszu że
    głowica niezbyt dobrze z nią kontaktuje i wysycha, dlatego doradzam
    wypłukanie starego tuszu bieżącą wodą. Ja się nie cackam, wsadzam
    drukarę pod kurek :) No, prawie... trochę ostrożności trzeba.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-04-01 18:27:18
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał::

    > Ze staroci mam HP Deskjet F380, nawet z zasilaczem choć bez tuszy ale
    > żeby mi się chciało ją spakować i wysłać muszę na niej zarobić ze dwie
    > dychy :)

    Podejrzewam, że pod Win 7 nie ma do niej sterowników, ale pewnie do XP będą.
    Szukam ze sprzętu na Win 7 i strony HP wykrywają system i twierdzą, że
    oferują sterowniki pod wykryty system, których oczywiście nie mają.

    > Wygoglać filmik instruktażowy oraz uzbroić się w dużo
    > cierpliwości.

    Mam filmik.

> [...]
    > wypłukanie starego tuszu bieżącą wodą. Ja się nie cackam, wsadzam
    > drukarę pod kurek :) No, prawie... trochę ostrożności trzeba.

    Przerzuciłem kilkanaście drukarek i dobierałem się do tego miejsca, a także
    miejsca, gdzie jest wypluwany atrament w trakcie programowego czyszczenia
    dysz. Ale to nie były HP :)

    Pzdr

  • 13. Data: 2022-04-01 18:34:49
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał:

    Znalazłem:

    https://www.instalki.pl/sterowniki/download/Urzadzen
    ia_Wielofunkcyjne/HP/HP_Deskjet_F380.html

    Zgodność: Windows 8, Windows 8 (64-bit), Windows 8.1, Windows 8.1 (64-bit),
    Windows 10, Windows 10 (64-bit), Linux.

    A ja mam Windows 7 :)

    I to:

    https://download.komputerswiat.pl/sterowniki-i-popra
    wki/drukarki/hp/deskjet/hp-deskjet-f380-all-in-one-s
    terownik

    Nie napisali do jakiego systemu dokładnie, ani daty publikacji.

  • 14. Data: 2022-04-01 18:56:23
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Ze staroci mam HP Deskjet F380, nawet z zasilaczem choć bez tuszy...

    Chyba masz mój e-mail. Podaj dane konta i kwotę.

    Pzdr

  • 15. Data: 2022-04-01 20:15:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 18:34:49 +0200, Kamil napisał(a):

    > A ja mam Windows 7 :)

    Daję klacz za capa że pójdzie i pod W7 :) A jak nie, to może wreszcie
    przejdziesz na linuksa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2022-04-01 20:35:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 18:56:23 +0200, Kamil napisał(a):

    > Chyba masz mój e-mail. Podaj dane konta i kwotę.

    Mail nie dochodzi: Remote host said: 550 relay not permitted

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2022-04-01 20:35:46
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Daję klacz za capa że pójdzie i pod W7 :) A jak nie, to może wreszcie
    > przejdziesz na linuksa.

    Jestem już za stary, aby uczyć się Linuksa. Całe lata walczyłem z Windows i
    chyba tak już zostanie :)

    pzdr

  • 18. Data: 2022-04-02 19:17:16
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Mail nie dochodzi: Remote host said: 550 relay not permitted

    r...@t...pl

    Pzdr

  • 19. Data: 2022-04-03 08:50:03
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.03.2022 o 19:23, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów może podzielić się swoim doświadczeniem i
    > wiedzą na temat drukarek? Chcę kupić atramentowe urządzenie
    > wielofunkcyjne i wszędzie, gdzie trafiłem są oferowane urządzenia,
    > (pomijając wysokie ceny)  z wkładami atramentowymi rozruchowymi, czy
    > konfiguracyjnymi. Na pytanie ile stron może wydrukować taki wkład,
    > sprzedawca albo nie odpowiada, albo odpowiada, że producent nie podaje
    > takich danych. Ktoś wie coś więcej na ten temat? I najważniejsze. Co
    > kupić?
    >

    > Pozdrawiam

    Z tym może być różnie, są atramenty startowe o większej wydajności od
    normalnych. Tak właśnie miałem w swoim Canonie. I jeżeli nie przerażają
    cię ceny atramentu to właśnie taka drukarkę polecam w najtańszej wersji.

  • 20. Data: 2022-04-09 05:48:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" t2bg2q$1i5v$...@g...aioe.org

    > Z tym może być różnie, są atramenty startowe
    > o większej wydajności od normalnych.
    > Tak właśnie miałem w swoim Canonie.

    Możesz podać numerki tego Canona?...

    --