  • 1. Data: 2023-02-02 15:32:10
    Temat: Jaką kartę SIM wybrać - używanie za granicą
    Od: universis <u...@w...pl>

    Obecnie mam kartę Orange na doładowania, ale nie jestem zadowolony. Jak wykupę 5 dni
    - realnie dostaję 3 dni, jak wypupię 10 dni - dostaję 7 dni. Codziennie minimum 2
    sms-y od Orange o "piniendze". W wyborze karty ważnym będzie też parametr opłat za
    roaming. Karta będzie "pracowała" za granicą wcelu optymilizacji kosztów dzwonienia z
    Polski na ta kartę.
    Proszę o jakieś sugestie/podpowiedzi.

  • 2. Data: 2023-02-02 15:53:25
    Temat: Re: Jaką kartę SIM wybrać - używanie za granicą
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    universis <u...@w...pl> pisze:
> [...]
    > roaming. Karta będzie "pracowała" za granicą wcelu optymilizacji
    > kosztów dzwonienia z Polski na ta kartę.

    Czy rozważałeś kartę stamtąd z numerem telefony stąd dostępnym przez
    internet? [Ktoś coś takiego wypróbował w praktyce? ]

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2023-02-02 17:06:15
    Od: universis <u...@w...pl>

    > Czy rozważałeś kartę stamtąd z numerem telefony stąd dostępnym przez
    > internet? [Ktoś coś takiego wypróbował w praktyce? ]

    Nie rozważałem bo jak napisałem dzwonienie z kraju na tą kartę ma być zoptymalizowane
    w kosztach.
    Każda "obca" karta na pewno da wieksze koszty dzwonienia z kraju.

  • 4. Data: 2023-02-02 17:21:32
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 2 Feb 2023 06:32:10 -0800 (PST), użytkownik universis napisał:

    > Proszę o jakieś sugestie/podpowiedzi.

    W zeszłym roku podróżowałem na Korsykę. W komórze miałem kartę Virgin. Nie
    było kłopotów ani po drodze ani na wyspie.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-02-02 17:37:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    universis <u...@w...pl> pisze:

    > Nie rozważałem bo jak napisałem dzwonienie z kraju na tą kartę ma być
    zoptymalizowane w kosztach.
    > Każda "obca" karta na pewno da wieksze koszty dzwonienia z kraju.

    W scenariusz który opisuje osoba dzwoniąca z kraju będzie dzwonić na
    krajowy numer do którego osoba zagranicą będzie mieć dostęp przez internet.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2023-02-03 14:24:19
    Od: K <...@l...com>

    On 02/02/2023 14:32, universis wrote:
> [...]
    roaming. Karta będzie "pracowała" za granicą wcelu optymilizacji kosztów dzwonienia z

    Moze rozwaz zakup jakiejs najtanszej karty na miejscu z pakietem
    internetowym i dzwoncie przez komunikator (Signal, WhatsApp czy co tam
    lubicie). Bardzo mozliwe, ze tamtejsza karta bedzie miala jakas opcje
    tanich polaczen za granice (Lebara, Lyca itp.) i taniej wyjdzie jak
    tamta osoba bedzie dzwonila do PL.

  • 7. Data: 2023-02-04 22:21:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 2.02.2023 o 15:32, universis pisze:
> [...]
    roaming. Karta będzie "pracowała" za granicą wcelu optymilizacji kosztów dzwonienia z

    Ale każde urządzenie da się źle użyć i mieć do niego pretensje że nie
    działa. to jakbyś próbował młotkiem odkręcić nakrętkę i marudził.
    Ogarnij ten orange, to zacznie działać. Zorganizuj sobie numer
    stacjonarny w telefonie, albo wificaling, a na miejscu internet. Który
    zapewne tak czy siak będziesz miał.

    ToMasz

  • 8. Data: 2023-02-05 06:46:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-02-2023 o 22:21, ToMasz pisze:

> [...]
    > Ogarnij ten orange, to zacznie działać. Zorganizuj sobie numer
    > stacjonarny w telefonie, albo wificaling, a na miejscu internet. Który

    Pytanie czy karta będzie non stop za granicą, czy tylko czasowo?
    Czy będzie z niej dzwonione, czy tylko na nią?

    Jeśli tylko na nią, to najtaniej kupić plusha, zrobić rok ważności konta
    za 5 zł i po problemie.
    Plus karne opłaty co miesiąc, jeśli nie będzie się wykonywać połączeń,
    chyba też po 5 zł.

    Jeśli ma być na stałe to raczej lycamobile.

  • 9. Data: 2023-02-09 16:08:51
    Od: universis <u...@w...pl>

    niedziela, 5 lutego 2023 o 05:46:29 UTC Cavallino napisał(a):

> [...]
    > chyba też po 5 zł.
    >
    > Jeśli ma być na stałe to raczej lycamobile.

    Karta jest i będzie za granicą cały czas, ale chciałbym zachować dotychczasowy numer
    tel.
    bo za dużo z nim związane żeby robić takie "manewry". Jeśli chodzi o ważnośc to
    teraz też
    pod Orange mam ważnośc 1 rok, ale chcę się pozbyć Orange bo jak napisałem :

    " jak wykupię 5 dni to dostaję 3 dni , jak wykupię 10 dni to dostaje 7 dni. "

    Nie lubię oszustów i cwaniaków.

  • 10. Data: 2023-02-09 17:24:17
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 9 lutego 2023 o 16:08:52 UTC+1 universis napisał(a):

> [...]
    >
    > " jak wykupię 5 dni to dostaję 3 dni , jak wykupię 10 dni to dostaje 7 dni. "

    Jak takich nie lubisz to niewiele sieci ci zostaje do wyboru. Jak bym proponowal
    zamienic na.... Orange w ofercie Nju :), ew. T-Mobile (Heyah). To juz chyba jedyne
    sieci, które nie obciazaja za nieużywanie. W obu przypadkach mozesz korzystać z
    VoWiFi aby unikać dociążenia, za użytkowanie niezgodne z FUP.

    MK