  • 1. Data: 2014-02-19 16:24:25
    Temat: Jaki Cylek do Yamaha aerox
    Od: Filipzaq1234 <wanykuba2@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha aerox?
    :) Dodam że nie szukam jakieś za kilka set zł tylko 100-300zł ;) I prosił
    bym jeszcze linki Cylindrów ;) z góry dzięki :D

  • 2. Data: 2014-02-19 20:11:33
    Temat: Re: Jaki Cylek do Yamaha aerox
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 19.02.2014 16:24, Filipzaq1234 pisze:
    > Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha
    > aerox? :)

    sprawny

    > Dodam że nie szukam jakieś za kilka set zł tylko 100-300zł ;)

    300 to tez jest kilkaset

    http://32i.pl/Re

    --
    Arni

  • 3. Data: 2014-02-19 20:46:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-19 16:24, Filipzaq1234 pisze:
    > Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha
    > aerox? :) Dodam że nie szukam jakieś za kilka set zł tylko 100-300zł ;)

    wow.

    > I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;)

    Moge Ci go od razu zdalnie zamontowac ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-02-20 08:55:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 19 Feb 2014 15:24:25 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Filipzaq1234
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha aerox?
    > :) Dodam że nie szukam jakieś za kilka set zł tylko 100-300zł ;) I prosił
    > bym jeszcze linki Cylindrów ;) z góry dzięki :D

    Myślę, że taki +/- litrowy byłby OK.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2014-02-20 10:07:57
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 15:24:25 +0000 (UTC), Filipzaq1234 napisał(a):

    > Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha aerox?
    > :) Dodam że nie szukam jakieś za kilka set zł tylko 100-300zł ;) I prosił
    > bym jeszcze linki Cylindrów ;) z góry dzięki :D

    Airsal to minimum. Wuguglaj sobie.

  • 6. Data: 2014-02-20 12:45:06
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Moge Ci go od razu zdalnie zamontowac ?

    Ty tu nie p..l tylko linki dawaj, szybko.
    Bo Ci p...nie z trynkiewicza.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2014-02-20 12:47:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:

    > Ty tu nie p..l tylko linki dawaj, szybko.
    > Bo Ci p...nie z trynkiewicza.

    no a nie sie tu wymondrza a pomoc nie chce do dupy ta strona

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-02-20 13:01:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 20 Feb 2014 11:47:33 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > no a nie sie tu wymondrza a pomoc nie chce do dupy ta strona

    ta bo mondrzyc to on jest pierwszy ale rzeby pomuc to juz wielka laska do
    dupy tak jak mowisz lewa w gore kolego i pozdro dla kumatych.

  • 9. Data: 2014-02-20 13:13:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-20 13:01, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    >
    > ta bo mondrzyc to on jest pierwszy ale rzeby pomuc to juz wielka laska do
    > dupy tak jak mowisz lewa w gore kolego i pozdro dla kumatych.

    no to ja na to staropolskim spierdalaj !

  • 10. Data: 2014-02-20 13:23:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > no to ja na to staropolskim spierdalaj !

    aviatory Cie nie uciskajom? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200