  • 1. Data: 2014-02-19 00:24:04
    Temat: problem z odpaleniem
    Od: bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl>

    witam zgubilem kluczyk i nie zabardzo wiem co teraz zrobic...suzuki bandit
    1250 2007r.wystarczy kupic inna stacyjke czy to jakies wieksze
    komplikacje???

  • 2. Data: 2014-02-19 07:53:27
    Temat: Re: problem z odpaleniem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-19 00:24, bartek999 pisze:
    > witam zgubilem kluczyk i nie zabardzo wiem co teraz zrobic...suzuki
    > bandit 1250 2007r.wystarczy kupic inna stacyjke czy to jakies wieksze
    > komplikacje???

    http://allegro.pl/suzuki-gsxr-sv-gsf-gsr-burgman-klu
    czyk-immobilizer-i3973705079.html

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-02-19 09:22:53
    Od: bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl>

    I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

  • 4. Data: 2014-02-19 09:25:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-19 09:22, bartek999 pisze:
    > I to tak poprostu bedzie dzialac? Czy trzeba cos jeszcze?

    to zadzwon i, kurwa, zapytaj !

  • 5. Data: 2014-02-19 09:40:42
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-02-19 09:25, Kuczu się niesłusznie piekli:

    > to zadzwon i, kurwa, zapytaj !

    Jak ma zadzwonić jak nie podałeś mu swojego numeru telefonu? ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 6. Data: 2014-02-19 13:10:49
    Od: bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl>

    johnny napisal

  • 7. Data: 2014-02-19 13:24:26
    Od: bartek999 <bartek092@_NOSPAM_onet.pl>

    bartek999 napisal

  • 8. Data: 2014-02-19 13:31:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-19 13:24, bartek999 pisze:

    > :) dobra panowie napisze mi ktos cos konkretnego? Nie jestem mechanikiem

    Rence opadywuja...

  • 9. Data: 2014-02-19 13:33:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 12:24:26 +0000 osobnik zwany bartek999
    napisał:

    > :) dobra panowie napisze mi ktos cos konkretnego? Nie jestem mechanikiem
    > wiec sie na tym nie znam

    to weź mechanika niech Ci naprawi

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 10. Data: 2014-02-19 13:33:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Rence opadywuja...

    Tak mi naszlo na mysl, co oni kurwa umieja? Pisac niet, uzywac internetow niet,
    zadzwonic niet, wykonac prosta czynnosc myslowa niet, no to co?!

    --
    Artur
    ZZR 1200