  • 1. Data: 2014-02-18 10:51:25
    Temat: ...aby sie rozstać z motorami, jaki motor kupić ostatni?
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Powitani, zastanawia mnie taka sytuacja jaki motor kupić ostatni aby rozstanie nie
    było aż tak bardzo przykre...

  • 2. Data: 2014-02-18 11:20:49
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Prawy" napisał

    > Powitani, zastanawia mnie taka sytuacja jaki motor kupić ostatni aby
    > rozstanie nie
    > było aż tak bardzo przykre...

    Każdy motocykl może stać się ostatnim...
    Nie przyszło mi do głowy że można planować zaprzestanie jazdy na moto w
    jakimś określonym momencie.
    Co do mnie - będę jeździł dopóki zdrowie pozwoli. A jak przestanie
    pozwalać - to i tak będę jeździł :)

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2014-02-18 12:27:19
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-02-18 10:51, Prawy do Lewego:

    > Powitani, zastanawia mnie taka sytuacja jaki motor kupić ostatni aby rozstanie nie
    było aż tak bardzo przykre...

    To proste: kupujesz trzy motocykle np jakiegoś Buella, Agustę i
    powiedzmy Harley'a z górnej półki. Handrę kończysz zakupem chińskiego
    Rometa, którego na wiwat rozwalasz już na przysklepowym parkingu. Tym
    sposobem rozstanie z ostatnim motocyklem nie jest takie przykre, a przez
    resztę żywota cieszysz się jeżdząc na trzech pierwszych moplikach ;-)

    pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2014-02-18 12:27:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 01:51:25 -0800 osobnik zwany Prawy napisał:

    > Powitani, zastanawia mnie taka sytuacja jaki motor kupić ostatni aby
    > rozstanie nie było aż tak bardzo przykre...

    taki
    http://www.adrenalinemotorsport.pl/photos/aktualnosc
    i/15732.jpg

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-02-18 14:26:18
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał:

    > taki
    > http://www.adrenalinemotorsport.pl/photos/aktualnosc
    i/15732.jpg

    Bingo!
    Motocyklokarawan!!!
    To faktycznie ostatni pojazd :)

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-02-18 15:35:29
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Tak samo może być pieknie po rozstaniu z motorami, spacery po parku.

    Jeszcze kiedyś nie było ich wcale. A czy komuś żal tego czego kiedyś nie było?

    Mariolka I love ju.

  • 7. Data: 2014-02-18 21:53:29
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-18 10:51, Prawy pisze:
    > Powitani, zastanawia mnie taka sytuacja jaki motor kupić ostatni aby rozstanie nie
    było aż tak bardzo przykre...

    To proste , motorynkę ,albo chiński skuter beż żalu z nim się rozstaniesz.
    Albo kup taki, jaki najbardziej ze wszystkich Ci się nie podoba. Co za
    pytanie?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 8. Data: 2014-02-19 10:06:05
    Od: w...@g...com

    ... wpierw musze przyznać myślałem o jakimś HD lub japońskim odpowiedniku.

  • 9. Data: 2014-02-27 16:23:51
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Me myśli wpierw krążyły wokół harleya takiego chropowatego na ostatnie moto, sorry,
    chromowanego... Lecz teraz mam mętlik. Bedzie lepiej dla niej że moja yamaha która
    nie miała lekko a nigdy nie zawiodła nie pójdzie w odstawkę dla młodszej
    rywalki/rywala (brr co gorsza)