  • 1. Data: 2013-08-27 14:57:24
    Temat: Jaki MODEM do Neo
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Hej;

    Co jakis czas nadchodzi burza i pali mi sprzecik, czasem zmieniam bo nie ma
    juz aktualizacji firmware (np. DGTeam) lub cos zaczyna szwankowac - teraz
    nadszedl wlasnie taki moment.

    Posiadam neo 1-10Mb, synchro na 7-8Mb i chce zmienic koniecznie modem bo
    podnosi mi tlumienie na lini jak diabli. Modem to DG834GT (okolo 10db
    podnosi tlumienie w stosunku do innego ktory testowalem, moj po burzy
    pewnie fiksuje) Na swoim DG834GT wylaczylem router, wifi etc...
    W domu u rodzicow stoi Linksys X2000 - jak widzicie wszystko to leciwy
    sprzet ;-)

    Poszukuje zatem:
    * czegos nowego;
    * z mozliwoscia wgrania alternatywnego firmware; (niekoniecznie jesli
    bedzie mial to czego potrzebuje)
    * jako routera uzywam Linksys WRT54GL z tomato wiec to czego szukam to
    TYLKO MODEM;

    Funkcje jakie by bylo fajnie jesli bedzie posiadal:
    * SNR Percentage (Fajnie przycina lub zwieksza synchro)
    * Bitswap
    * Seamless Rate Adaptation
    * Trellis Code
    * CoMinMgn
    * Impulse noise protection (phyRe)

    Co polecacie na zamiennik? Linia dosc dluga 4-6km wiec modemik musi byc
    sprawdzony i uznany przez "spolecznosc". Poza tym na lini szumy w normie,
    tlumienie skacze.

    T.V.

  • 2. Data: 2013-09-28 16:09:24
    Temat: Re: Jaki MODEM do Neo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.08.2013 14:57, T.V. pisze:
    > Hej;
    >
    > Co jakis czas nadchodzi burza i pali mi sprzecik,

    Livebox

  • 3. Data: 2013-11-02 10:15:45
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Bardzo dobry byl Siemens Xpresslink z osobnym calkiem duzym splitterem.
    Ale Siemensiak mial 6Mb.
    Moze poszukaj takiego splittera i daj przed modemem?

    -----