  • 1. Data: 2013-08-26 12:18:39
    Temat: Kod *40#
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Do czego służy kod *40# na linii analogowej TP. Prawdopodobnie "pan
    technik" wstukał mi coś takiego, bo pojawiło się na liście połączeń on-line.

    Telesfor B.

  • 2. Data: 2013-08-26 16:32:11
    Temat: Re: Kod *40#
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    na S-12J to chyba było połączenie oczekujące

    a kiedyś kodem bodajże *41# dostawalem informację o ilosciach impulsow
    uzytych podczas ostatniego polaczenia

  • 3. Data: 2013-08-27 14:40:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sunwick <s...@w...op.pl> wrote:

    > na S-12J to chyba było połączenie oczekujące

    Lata temu było FAQ pmt, napisane przez Remiego Schleichera.

    O, jest.

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.tele
    fonia/ADanurLl16s

    Alcatel S12 JML
    *40# - "Informacja o zaliczaniu. Aktualny stan licznika dla numeru: 774 4x xx
    wynosi: 0000012106

    Oczywiście kwota ta podawana jest w impulsach taryfikacyjnych.

    m) Informacja o kosztach ostatniego połączenia

    aktywacja usługi: obsługa centrali
    włączenie usługi: 0 zł
    opłata za usługę: nie

    > a kiedyś kodem bodajże *41# dostawalem informację o ilosciach impulsow
    > uzytych podczas ostatniego polaczenia

    Zgadza się:

    Alcatel S12 JML
    *41# - "Informacja o zaliczaniu. Opłata za ostatnie połączenie abonenta o
    numerze 841 xx xx wynosi: ..."

    Oczywiście kwota ta podawana jest w impulsach taryfikacyjnych.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/