  • 11. Data: 2009-03-07 11:21:54
    Temat: Re: Jaki notebook dla kobiety?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Paweł napisał:
    > Użytkownik "jijomo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > za 2700 kupisz.
    > Ostatnio w firmie kupiliśmy kilka 14" HP6530b i 15" HP6730b.

    Szkoda tylko, ze maja matowa matryce i strasznie slaby kontrast.

  • 12. Data: 2009-03-07 12:38:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "x4y4" napisał:

    > Musi byc [...] w kolorze najlepiej bialym lub rozowym lub innym
    > byle nie czarnym (a fee wszelkie lenovo seria R i T)

    Veto. Czarny jest eleganckim i neutralnym kolorem, który pasuje do
    wszystkiego - zarówno jeśli chodzi o typ urody jak i aktualną garderobę,
    makijaż czy wystrój wnętrza. A biały lub różowy - cóż, po pierwsze nie do
    wszystkiego pasuje, a po drugie - u niektórych typów samic wywołuje
    niodpartą pokusę pucowania takiego obiektu czym popadnie. W skrajnych
    przypadkach będzie to Cif lub Domestos, z wiadomym skutkiem.

    > Potraktuj z przymrozeniem te wywody

    Faktycznie, przymrOziło mnie...
    Ale potraktuję je z przymrUżeniem oka ;-)

    JoteR

  • 13. Data: 2009-03-07 20:04:23
    Od: "x4y4" <x...@o...pl>

    > Faktycznie, przymrOziło mnie...

    dokladnie sklejeniem wywolanym niska temperatura :-)
    ....ble, ble nieudolne tlumaczenie. Tak! Zgadza sie! Ort jak wol. ;-)
    a co do koloru to kobiety sa nieodkryta zagadka.
    Kiedys bylem swiadkiem jak pewna urocza pani poprosila o klawiature w zoltym
    kolorze i nie wazny byl skok klawiszy, twardosc uderzenia czy inne bzdety.
    Liczyl sie kolor bo ma akurat takie sciany i luz.
    A co do czarnego to zgadza sie - jest ladny

    zdrowko

    x4y4

  • 14. Data: 2009-03-08 10:55:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 6 Mar 2009 17:39:57 -0000,
    Tiber <p...@p...onet.pl> screamed:

    > Geez, "jest" niekoniecznie musi znaczyć "jest obecność". A i wtedy
    > niewiadomo, bo eliptycznie może umknąć słówko "tylko".

    "Minusem jest zepsuty silnik". Przemyśl powyższe raz jeszcze.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 11:54:24 user up 12005 days, 23:49, 1 user, load average: 0.36, 0.00, 0.01 ]

    Computer dating is fine, if you're a computer. -- Rita May Brown

  • 15. Data: 2009-03-08 16:03:54
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > "Minusem jest zepsuty silnik". Przemyśl powyższe raz jeszcze.

    Bez związku z tematem.

    --
    tbr

  • 16. Data: 2009-03-08 17:28:41
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 8 Mar 2009 16:03:54 -0000,
    Tiber <p...@p...onet.pl> screamed:

    Jak wolisz.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 18:28:29 user up 12005 days, 6:23, 1 user, load average: 0.36, 0.00, 0.01 ]

    How wonderful opera would be if there were no singers.

  • 17. Data: 2009-03-09 13:39:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz wrote:

    > Szkoda tylko, ze maja matowa matryce

    Szkoda? To tak jakby napisac: szkoda tylko ze to ferrari (w domysle - wole
    tuningowane Skody).

    > i strasznie slaby kontrast.

    No jasne, zwlaszcza, ze nie wiesz jak ten kontrast został obliczony. Tobie
    wystaczy zeby na papierze byla duza liczba i gra muzyka ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-03-10 00:17:07
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

    > Szkoda?

    Szkoda? To laptop z najgorszym obrazem jaki mialem, a mialem kilka lapow
    w rekach i w uzytku. O pracy w sloncu to juz mozna zapomniec. W
    poprzednich z matryca lsniaca mozna bylo pracowac.

    > No jasne, zwlaszcza, ze nie wiesz jak ten kontrast został obliczony.

    Nie interesuje mnie jak zostal obliczony.
    Patrze na ekran i widze, ze jest slaby.

  • 19. Data: 2009-03-10 12:53:53
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mateusz wrote:

    > Szkoda? To laptop z najgorszym obrazem jaki mialem, a mialem kilka
    > lapow w rekach i w uzytku. O pracy w sloncu to juz mozna zapomniec. W
    > poprzednich z matryca lsniaca mozna bylo pracowac.

    I myślisz ze to wina matowości matrycy? Bo zaleznosc jest raczej odwrotna -
    to z matrycami blyszczacymi nie daje sie pracować w słońcu...

    > Nie interesuje mnie jak zostal obliczony.
    > Patrze na ekran i widze, ze jest slaby.

    Aaaaa kontrast widzisz? Znaczy przeszkadza Ci słaby obraz z tej matrycy, a
    nie kontrast czy jej matowosc... trzeba bylo tak napisac od poczatku :P

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 20. Data: 2009-03-15 01:48:37
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

    > I myślisz ze to wina matowości matrycy? Bo zaleznosc jest raczej
    > odwrotna - to z matrycami blyszczacymi nie daje sie pracować w słońcu...

    Ty piszesz, ze sie nie daje. A ja z praktyki wiem, ze na innych
    blyszczacych nie bylo problemu, a z ta jest :/ choc matowa...

    > Znaczy przeszkadza Ci słaby obraz z tej matrycy,

    tak ;P