  • 1. Data: 2021-11-05 07:45:58
    Temat: Jaki polecacie portal o tematyce komputerowej?
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Jaki polecacie portal o tematyce komputerowej, taki dla użytkowników, a
    nie zaawansowanych programistów systemowych? Chodzi o testy sprzętu,
    informacje na temat oprogramowania (bez koncentrowania się na grach),
    różne sztuczki i kruczki przydatne w codziennym użytkowaniu. Wskazane,
    aby wiadomości można było subskrybować w postaci kanału RSS. Dotychczas
    subskrybowałem PC World ale tam teraz tylko o promocjach w Lidlu i
    Biedronce, filmach na Netfiksie, a jako przerywnik - o szczepieniach na
    COVID-19. Nawet jak coś się pojawi na temat komputerów, to na pierwszy
    rzut oka widać że sponsorowane. Czytać się tego nie da.

  • 2. Data: 2021-11-05 07:52:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 05.11.2021 07:45, mirekc wrote:
> [...]
    > COVID-19. Nawet jak coś się pojawi na temat komputerów, to na pierwszy
    > rzut oka widać że sponsorowane. Czytać się tego nie da.

    Kiedyś dawno temu codziennie zaglądałem na benchmark.pl i
    Tomshardware.com. Czasem na TwojePC.pl

    Widzę, ze wszystkie działają do dzisiaj :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2021-11-05 13:24:37
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 05/11/2021 06:45, mirekc wrote:
> [...]
    > COVID-19. Nawet jak coś się pojawi na temat komputerów, to na pierwszy
    > rzut oka widać że sponsorowane. Czytać się tego nie da.

    https://www.anandtech.com/ to mega zrodlo wiedzy sprzetowej. Maja RSS.
    Ale po angielsku.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2021-11-06 22:32:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-05 o 07:52, Mirek Ptak pisze:

    > Kiedyś dawno temu codziennie zaglądałem na benchmark.pl i
    > Tomshardware.com. Czasem na TwojePC.pl
    >
    > Widzę, ze wszystkie działają do dzisiaj :)

    Ale działają równie kijowo jak inne i jak komputerowa prasa.
    Na twojepc.pl wyróżnione artykuły to test odkurzacza i słuchawek
    do zadań specjalnych.
    Na benchmark.pl sporo recenzji telefonów i policja na tiktoku.
    Niżej jeszcze znalazłem dział z aparatami foto.
    A potem się dziwią że ludzie nie chcą płacić ani nawet klikać.