  • 11. Data: 2022-08-04 09:55:56
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupujesz w jakimś sklepie?

    -----
    > do odbierania orange 'konto wazne rok'

  • 12. Data: 2022-08-04 10:58:38
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.08.2022 o 09:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kupujesz w jakimś sklepie?

    jak potrzebuję to na poczcie, bywam 'służbowo' a przynajmniej zarejestrują od razu

  • 13. Data: 2022-08-04 11:01:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.08.2022 o 09:03, Liwiusz pisze:

    > Za 19,90zł jest 10gb (potem lejek).

    20GB - lejek 20-25GB 1Mb, powyżej 25GB 512Kb

    https://a2mobile.pl/pakiety

  • 14. Data: 2022-08-04 11:03:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-04 o 11:01, m4rkiz pisze:

    > 20GB - lejek 20-25GB 1Mb, powyżej 25GB 512Kb
    >
    > https://a2mobile.pl/pakiety

    No ale to jakaś tymczasowa promocja do końca miesiąca. Standardowo za
    19,90zł jest 10gb.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2022-08-04 11:07:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.08.2022 o 11:03, Liwiusz pisze:
    > No ale to jakaś tymczasowa promocja do końca miesiąca. Standardowo za
    > 19,90zł jest 10gb.

    rzeczywiście, za szybko przewinąłem do pakietów i nie przeczytałem co na górze piszą

  • 16. Data: 2022-08-04 19:52:54
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 29.07.2022 o 18:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > W czym Virgin lepsze od njumobile (wykraczając poza temat dziecka)??
    >

    > -----

    1. 15 zł przy niekorzystaniu z neta, przy korzystaniu 1 zł za 1 GB. Jak
    się nie ogląda filmików, to zejście poniżej 20 zł nie jest problemem. W
    nju cena abonamentu jest stała.

    2. Zasięg dwóch sieci: Play i Orange.

    3. Praktycznie brak reklam SMSowych i telefonicznych (za wyjątkiem firm
    które dzwonią wszędzie - tych trzeba spławiać).

    Ale generalnie to nie jestem przeciwnikiem nju. W mojej lokalizacji
    Internet działa szybciej.

  • 17. Data: 2022-08-04 19:57:18
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 29.07.2022 o 21:11, reklama pisze:

    > W Virgin nadal są pakiety na kartę MINI3 i MINI9 a z nimi pakiety
    > internetu za "półdarmo". 1GB - 1zł

    Pakietów trzeba pilnować, ale rzeczywiście MINI9 to może być ciekawa
    opcja, zwłaszcza że pakiet można połączyć z kontem PAYPAL i wtedy się
    odnawia nawet przy zerowym stanie konta w Virgin. MINI3 to prawie zawsze
    będzie za mało, zwłaszcza dla dziecka.

  • 18. Data: 2022-08-04 20:04:56
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    > Za 19,90zł jest 10gb (potem lejek).

    Ja ich nie lubię. W mojej lokalizacji zdarzało mi się mieć Internet
    poniżej 1 mbps z tak zwaną ,,nielimitowaną" prędkością. Poza tym jakieś
    dziwne awarie, ,,aktualizacje karty SIM" (cokolwiek to znaczy). Za dużo
    kombinują.

  • 19. Data: 2022-08-05 13:37:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 04.08.2022 o 19:52, mirekc pisze:
    > 1. 15 zł przy niekorzystaniu z neta, przy korzystaniu 1 zł za 1 GB. Jak
    > się nie ogląda filmików, to zejście poniżej 20 zł nie jest problemem. W
    > nju cena abonamentu jest stała.

    ???

    "minimalna kwota rachunku

    W nju wysokość Twojego rachunku zależy od tego ile korzystasz z
    telefonu. Jak nie korzystasz, to nie płacisz nic. Wyjątek stanowią 3
    pierwsze miesiące, gdzie najniższa faktura to 9 zł. Po 3 pełnych
    okresach rozliczeniowych kwota ta przestaje Cię obowiązywać, a rachunki
    mogą już wynosić 0 zł. "

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 20. Data: 2022-08-07 10:19:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jakby miało samą kartę do danych (i/lub zasięg wifi np. w szkole) i wychodzące
    załatwiało przez What's App?

    -----
    > sedno sprawy jest w tym że to dziecko powinno mieć możliwość dzwonienia do kolegów,
    koleżanek, rodziców, rodzeństwa, dziadków itp.
    > A dlaczego?
    > bo inni mogą dzwonić gdzie chcą, to i ono by chciało.
    > Do tego nadal modne jest wśród małolatów wysyłanie sms.
    > W trosce o bezpieczeństwo dziecka zasadne zaś by było posiadanie w telefonie
    pakietu internetowego i włączenie na stałe