  • 41. Data: 2022-08-15 11:41:49
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tak, za 9 złotych można wysłać 100 sms-ów po 9 gr/szt. albo 47 mms-ów po 19
    gr/szt.
    Jeżeli ponad tę kwotę są "darmowe" (nie wiem, jak z bajtami zdjęć załączanych do
    mms-ów?) to dalej czysty zysk.

    -----

  • 42. Data: 2022-08-17 18:12:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli można mieć rok za 26 zł?

    -----

  • 43. Data: 2022-08-17 18:17:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nju wprowadziło usługę dzielenia pakietu internetowego (proporcje w krokach co 10%)
    pomiędzy numer główny i nr dodatkowe, % możesz
    zmienić raz w miesiącu.

    -----

  • 44. Data: 2022-08-17 18:25:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To niezła oferta nawet dla dorosłego, bo w nju nielimitowane wszytko wyjdzie 28 zł (w
    tym 9 GB po paru latach razem z opem).
    Na jakich nadajnikach pracuje? Tylko Plus czy na innych?
    Tak swoją drogą jak są rozliczane dane wysyłane w MMS - jako MMS, czy jako dane, czy
    jako jedno + drugie?

    BTW lepsze dla danych darmowe lejki niż np. 0,19 gr/MB i zaskoczenie przy rachunku.

    -----
    > a2mobile 19,90 za nielimitowane wszystko (sms, mms, stacjonarne, komórkowe oraz
    20GB)