  • 31. Data: 2022-08-10 10:51:05
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat obecnie rozsyłają taką ofertę do abonentów.
    Taki drugi numer za 9 zł wydaje się niezłym rozwiązaniem dla dziecka?

    -----

  • 32. Data: 2022-08-10 11:27:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Aug 2022 07:56:09 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > To prawda - dosyć sz\ybko się dobija do limitu. To jest bardziej
    > przydatne osobom, które czasem odkładają telefon na półkę, albo uzywają
    > tylko do odbierania. Generalnie trzeba przyjąć, że będzie się płacić
    > całość co miesiąc :)

    Albo jak dla mnie - sms malo wysylam, internetu malo potrzebuje ...
    to mam rozmowy bez limitu i troche internetu za 20 zl :-)

    > Kiedyś chyba było można mieć jeden nr za 19 i dokupić drugi za 9. Jeśli
    > się brało od razu dwa to tak jak piszesz 29+9

    Chyba nadal tak jest - tzn trzeba najpierw abo za 19 zl, a potem
    dokupic drugi numer.

    no ale to nie 19+9 zl :-)

    J.

  • 33. Data: 2022-08-10 11:28:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    To mu sie bateria wyladuje.
    Chyba, ze chcesz dwie karty dla dziecka :-)

    On Mon, 8 Aug 2022 09:08:32 +0200, ąćęłńóśźż wrote:

    > Drugie sedno jest takie, żeby dziecko miało zawsze telefon przy sobie - polecicie
    jakiś rodzaj smartwatcha z gniazdem na kartę SIM?

  • 34. Data: 2022-08-10 11:30:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    łatwo nazwac.
    A 801 ... sprawdzic jak u innych operatorow.
    Akurat w nju to powinna byc IMO przyzwoita cena ... nie bylo?

    On Sun, 7 Aug 2022 17:10:53 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Nju trudno nazwać abonamentem, bliżej mu do karty (w abo zwykle płacisz "nie mniej
    niż abo", a w nju "nie więcej niż", z tym że
    > trzeba czytać mały druczek - za kilkudziesięciominutowe połączenie na numer
    801-xxxxxxxx wyczytany z karty płatniczej (przez
    > kilkadziesiąt minut "wszyscy konsultanci się akurat pierdolą z konsultantkami,
    prosimy czekać na połączenie") nieopatrznie

  • 35. Data: 2022-08-10 18:23:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może to miałem u poprzedniego opa z "darmowymi" na stacjonarne.
    Reklamacja do UKE nic nie dała "połączenie z nr 801 nie jest połączeniem z numerem
    stacjonarnym".
    Dlatego tak mnie wqrwiają wszystkie 801xxxxxx czy 813813813, gdzie na drugim końcu
    się pierdolą godzinami, a Ty nie wiesz, ile za
    ich orgazm zapłacisz.

    -----

  • 36. Data: 2022-08-10 18:52:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.08.2022 o 18:23, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Dlatego tak mnie wqrwiają wszystkie 801xxxxxx czy 813813813, gdzie na
    > drugim końcu się pierdolą godzinami, a Ty nie wiesz, ile za ich orgazm

    Akurat 81 to jest stacjonarny w Lublinie.

    Najgorzej jest z numerami 11xxxx albo 9xx - nie bardzo wiadomo nawet,
    gdzie szukać cennika...

    MJ

  • 37. Data: 2022-08-11 00:52:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.08.2022 o 07:45, Mirek Ptak pisze:

    > Dopiero teraz? :)

    Mam jakiś poziom litości ale mi się skończył :]

    Ulga jednak :) zastosowałem filtry wszędzie, gdzie ten chuj pisał.

    Nigdy go już nie zobaczę a kilka razy mu pomogłem. Chuj, głupi chuj. Tfu!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2022-08-11 08:00:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    no coz, numerow premium przybywa, trzeba uwazac.
    Akurat Orange 801 powinien rozliczacz dosc uczciwie.
    A u innych operatorow ... czesto nawet nie łączy.

  • 39. Data: 2022-08-11 09:56:08
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 10.08.2022 o 18:52, Michał Jankowski pisze:

    > Akurat 81 to jest stacjonarny w Lublinie.
    >
    > Najgorzej jest z numerami 11xxxx albo 9xx - nie bardzo wiadomo nawet,
    > gdzie szukać cennika...

    Może u "cioci Jadzi na imieninach" :-P

    Na szybko:
    https://metafinanse.pl/ile-kosztuje-sms/
    https://klucz.net/wp-content/uploads/2020/06/Cennik-
    Premium.pdf
    itd.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 40. Data: 2022-08-15 08:57:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zauważyłem, że nju jest na osobę prywatną, chyba nawet NIP nie można dodać.
    Będzie jakiś kłopot przy rozliczaniu kosztów w JDG?

    -----