  • 1. Data: 2012-07-10 15:39:43
    Temat: Jakie auto tylko do miasta
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Witam
    Szukam auta do uzytku 100% miasto. Generalnie chcialbym sie zmiescic w
    10kzl, ale im mniej tym lepiej.
    Wymagania:
    - klimatyzacja,
    - benzyna lub lpg
    - latwe parkowanie czy li pewnie cos wielkosci pandy itp.

    Co myslicie o smartach?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-10 16:02:50
    Temat: Re: Jakie auto tylko do miasta
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2012-07-10 15:39, Grzegorz Prędki pisze:
    > Witam
    > Szukam auta do uzytku 100% miasto. Generalnie chcialbym sie zmiescic w
    > 10kzl, ale im mniej tym lepiej.
    >
    > Co myslicie o smartach?

    smart za 10 kPLN lub mniej to będzie straszna kupa :(
    poza tym awaryjne toto, głośne i brzydkie :)

  • 3. Data: 2012-07-10 16:06:39
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-07-10 16:02, Tadeusz pisze:

    > smart za 10 kPLN lub mniej to będzie straszna kupa :(
    > poza tym awaryjne toto, głośne i brzydkie :)

    Wyglad mnie nie interesuje (wyjatek - Ford Ka :) ), glosnosc tez nie.
    Auto ma mnie zawiezc 7km do pracy, pozwolic latwo zaparkowac w centrum
    miasta wojewodzkiego i wieczorem przywisc do domu. Na trasy i do zabawy
    mam inne samochody.

  • 4. Data: 2012-07-10 16:13:00
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:jthctj$91v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wojewodzkiego i wieczorem przywisc do domu. Na trasy i do zabawy mam inne

    Sprawdź ile kosztują opony do Smarta ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 5. Data: 2012-07-10 16:15:54
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-07-10 16:13, Ukaniu pisze:

    > Sprawdź ile kosztują opony do Smarta ;-)

    Wiem, sprawdzalem :) Do tej pory role takiego samochodu spelnia u mnie
    golf2 diesel, niezawodne auto ale niestety zjada go ruda i zimy moze nie
    przezyc. Dlatego szukam jakiejs alternatywy.

  • 6. Data: 2012-07-10 16:42:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Grzegorz Prędki wrote:

> [...]
    > - klimatyzacja,
    > - benzyna lub lpg
    > - latwe parkowanie czy li pewnie cos wielkosci pandy itp.

    Punto 1.2?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2012-07-10 16:45:15
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-07-10 16:42, Rafał Grzelak pisze:

    > Punto 1.2?

    Wolalbym jednak chyba cos mniejszego. Wlasnie ogladam VW Lupo, co o nim
    sadzicie?

  • 8. Data: 2012-07-10 16:59:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" napisał w wiadomości grup

    > Wolalbym jednak chyba cos mniejszego. Wlasnie ogladam VW Lupo, co o nim
    > sadzicie?

    Panda jest IMO znacznie wygodniejsza od Lupo. Siedzi się wysoko, więc jest
    wygodnie i ma się dobrą widoczność. Na trasie trochę buja na zakrętach i
    jest podatna na podmuchy, ale IMO do miasta Panda jest OK, a przy okazji
    części eksploatacyjne tanie i nie ma strachu, że zniknie z parkingu.

    Pozdrawiam
    Ergie.

  • 9. Data: 2012-07-11 09:26:23
    Od: Michu <t...@g...com>

    On 10 Lip, 15:39, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
    [malpa]transkomp.com> wrote:
> [...]
    > - klimatyzacja,
    > - benzyna lub lpg
    > - latwe parkowanie czy li pewnie cos wielkosci pandy itp.

    Też miałem taki problem i obecnie szukam samochodu z identycznimi
    wymaganiami, może oprócz lpg.
    Też najpierw miał być Lupo, lub Arosa, bo to w sumie to samo.
    Siedziałem w Lupo i prawe kolano ma mało miejsca między konsolą
    środkową a kierownicą. Mam prawie 190 cm wzrostu i niestety długie
    nogi. W mieście jeszcze dało by sie wytrzymać, ale czasem pojadę
    troche dalej i pewnie bym sie męczył. Jak jeździłem cieniasem to
    siedzenie na maxa do tyłu i deska pod wycieraczkę, żeby noga była
    wyżej, bo nie mogłem na tyle zgiąć nogi w kostce, żeby nacisnąc gaz.
    Trzeba kombinować. Później było Punto, Corsa, Smart itd itp.
    Pandę tez brałem pod uwage, ale za 10 tys to już będzie miała sporo
    natrzepane.
    Wybór padł na Suzuki Wagon 1,3 z początku lat 2000. Siedzi sie
    wygodnnie, silnik zrywny, klima jest, mały do parkowania, a w środku
    przestronny.
    Druga opcja to bliźniak Wagona - Opel Agila, ale tu silnik jest 1,2.
    Mimo, że koni tyle samo, to nie jest taka żwawa.
    Obecnie szukam egzemplarza z odpowiednim wyposażeniem w odpowiednim
    kolorze i do 150 km od domu.
    Dwa miesiące szukałem odpowiedniego modelu auta i dla mie Wagon w tej
    cenie, za to wyposażenie i ten tzw komfort jest ok.

  • 10. Data: 2012-07-11 10:41:38
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

> [...]
    > - klimatyzacja,
    > - benzyna lub lpg
    > - latwe parkowanie czy li pewnie cos wielkosci pandy itp.
    Daihatsu YRV. Z klimą, 6-ma poduszkami i pełną elektryką znajdziesz ładny
    2001-2003.
    Ewentualnie mechaniczny bliźniak Sirion. Ale jeśli jesteś wysoki to będzie Ci
    ciężko przeciskać się pod kierownica przy wsiadaniu.
    Oba dostępne z litrowym benzyniakiem, który pali mniej niż 5l. na trasie i
    mniej niż 6l. w mieście.
    Albo 1,3 (ten już całkiem żwawy) ale pali 0,5 - 1 litra więcej.
    Jest jeszcze megaoszczędne Cuore, ale tam już gorzej z wyposażeniem a dwa
    powyższe w większości są: "full opcja".
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl