  • 1. Data: 2012-07-10 19:06:21
    Temat: CPNowe rewolucje
    Od: z <z...@g...pl>

    Nie śledzę na bieżąco każdego kryptoreklamowego badziewia ale jak coś
    bije po oczach to nie wytrzymałem :-)
    Trzeba mieć tupet i miliony debili przed ekranem żeby coś takiego spłodzić.
    Wyobraźcie sobie (dla porównania) pewną restauratorkę która bierze na
    warsztat kolejne knajpy. Każdej nadaje swój ujednolicony szyld logo
    narzuca swoje lepsze porządki, powiększa imperium i ogłasza kolejny sukces.
    Oczywiście przejmując stosowny procent z zysku bo przecież inaczej być
    nie może chociaż o tym cicho sza.
    Zdarzało mi się Turbo trochę oglądać żeby się czegoś dowiedzieć, być na
    czasie czy pomarzyć :-) Ale ostatnio to mnie po prostu odrzuca.
    Moya Tfuuu. Koniec świata? :-)

  • 2. Data: 2012-07-10 19:41:07
    Temat: Re: CPNowe rewolucje
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Jul 2012 19:06:21 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Moya Tfuuu.

    Ja nawet nie kojarzę ani jednej stacji tej sieci. Pewnie jakaś
    lokalna, mało znacząca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-07-11 21:51:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 19:41, jerzu pisze:

    > Ja nawet nie kojarzę ani jednej stacji tej sieci. Pewnie jakaś
    > lokalna, mało znacząca.

    Ja dziś jedną spotkałem. DK 9, między Ostrowcem Św. a Radomiem.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-07-11 21:57:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.07.2012 19:06, z pisze:
    > Trzeba mieć tupet i miliony debili przed ekranem żeby coś takiego spłodzić.

    No popatrz, a jednak ktos tam sie zglosil.