  • 1. Data: 2009-07-22 20:29:44
    Temat: Jakie elektrody do spawania żeliwa ?
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Mam 2 koła pasowe (klinowe)żeliwne ,średnica 15cm
    i potrzebuję je zespawać tak aby można było założyć 2 paski klinowe.
    (kosiarka do trawy) bo jeden się ślizga jak na gęstszą trawę trafi.
    Spawarkę mam transformatorową 2fazowa + mostek prostowniczy.
    Jaki typ elektrody do tego celu się nadaje ?

    Rylen

  • 2. Data: 2009-07-23 06:20:07
    Temat: Re: Jakie elektrody do spawania żeliwa ?
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "Rylen" <r...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > Spawarkę mam transformatorową 2fazowa + mostek prostowniczy.
    > Jaki typ elektrody do tego celu się nadaje ?

    naprawdę tak trudno ?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=spawanie+%C5%BCe
    liwa+elektrody&lr=&aq=f&oq=

    @

  • 3. Data: 2009-07-23 08:09:32
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jaki typ elektrody do tego celu się nadaje ?

    I tak nie zespawasz współosiowo, małe bicie, niewyważone koło i silnik
    dostanie w dupsko.

    Kup koło na 2 paski.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-07-23 13:40:36
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Agent 0700 pisze:

    > I tak nie zespawasz współosiowo, małe bicie, niewyważone koło i silnik
    > dostanie w dupsko.
    >
    > Kup koło na 2 paski.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Dzięki! chyba spróbuję znaleźć na 2 paski , jak mówisz
    ,tym bardziej że ze mnie "niedzielny" spawacz...

    Rylen

  • 5. Data: 2009-07-23 19:03:36
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Rylen pisze:
> [...]
    wbrew zasadom pospawałem 10 lat temu żeliwne imadło migomatem i trzyma,
    pomimo ze jest intensywnie eksploatowane. Zwykły drut do spawania i
    osłona z COdwa

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-07-23 19:21:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Spawarkę mam transformatorową 2fazowa + mostek prostowniczy.
    > Jaki typ elektrody do tego celu się nadaje ?

    Mnie kolektor wydechowy spawali ponoć elektrodą do nierdzewki.

    zyga

  • 7. Data: 2009-07-24 08:54:18
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > wbrew zasadom pospawałem 10 lat temu żeliwne imadło migomatem i trzyma,
    > pomimo ze jest intensywnie eksploatowane.

    Też spawałem i trzyma, ale nie musi być wyważone, nie musi być żadnej
    współosiowości itp.

    A szajba na silniku niewyważona zarżnie łożyska w silniku w tempie bardzo
    przyśpieszonym, brak współosiowości jeszcze w tym pomoże.