  • 1. Data: 2009-01-13 06:29:30
    Temat: Jakie karty CF dobrze działają w adapterach CF-IDE?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,

    Mam następującą sytuację:
    -terminal Neoware CA15, płyta główna z łączem IDE 44pin, + DOM
    - chciałbym wymienić istniejący DOM na CF-IDE

    Testowałem karty:
    -Pretec x80 - Bios nie rozpoznaje "dysku" (opcja Auto)
    -Sony x66 - bios wiesza się przy "Detecting IDE drives"

    Czy znacie jakieś modele kart poprawnie pracujące z Neoware?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-13 13:36:21
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009 07:29:30 +0100, Piotr Rezmer

> [...]
    >-Sony x66 - bios wiesza się przy "Detecting IDE drives"
    >
    >Czy znacie jakieś modele kart poprawnie pracujące z Neoware?

    A jak duży potrzebujesz? Mam w szufladzie 44-pinowy 4GB DOM Transcenda
    który kupiłem okazyjnie i dla którego nie mogę znaleźć od pewnego
    czasu zastosowania. Mogę sie wymienić na coś przydatnego. ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-01-13 14:10:58
    Temat: Re: Jakie karty CF dobrze działajš w adapterach CF-IDE?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> [...]
    > który kupiłem okazyjnie i dla którego nie mogę znaleźć od pewnego
    > czasu zastosowania. Mogę sie wymienić na coś przydatnego. ;-)

    Pojemność świetna, większa niż moje pierwotne wymagania. Chciałbym
    postawić debiana etch. Jeśli jest to moduł horyzontalny to wyślij mi
    informację na priv jakie są Twoje oczekiwania finansowe względem tego
    modułu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-01-13 14:22:17
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Rezmer"
> [...]
    >-Sony x66 - bios wiesza się przy "Detecting IDE drives"
    >
    >Czy znacie jakieś modele kart poprawnie pracujące z Neoware?

    Najwyraźniej jedno Neoware drugiemu Neoware nierówne. Co w sumie nie
    dziwne, bo Neoware to firma.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A jeśli masz problem z zamykaniem poprzez
    \ K...@e...eu.org / START/Uruchom/"Zamknij system" to zmieniasz

  • 5. Data: 2009-01-18 08:59:41
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > -Sony x66 - bios wiesza się przy "Detecting IDE drives"
    >
    > Czy znacie jakieś modele kart poprawnie pracujące z Neoware?

    Pretec 233x. Mam slaxa i działa stabilnie. Jak znajde chwilę czasu, to
    zmierze parametry zapis -odczyt.

  • 6. Data: 2009-01-22 09:07:21
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > -terminal Neoware CA15, płyta główna z łączem IDE 44pin, + DOM
    > - chciałbym wymienić istniejący DOM na CF-IDE

    Korekta. Przejściówka cf-ide której używałem (pozioma) była ułożona w
    nieodpowiednią stronę, przez co podpinałem ją odwrotnie do łącza.
    Prawidłowo się nie dało z powodu umiejscowienia gniazda IDE na płycie/w
    obudowie. Zatem karta pretec x80 działa prawidłowo.

    --
    pozdrawiam
    Piotr