  • 1. Data: 2009-01-12 18:30:34
    Temat: Troche NTG - HDD player.
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Witajcie.

    Przymierzam sie do zakupu tego "cudu" i niestety nie moge znalezc w
    krajowych sklepach i aukcjach tekiego modelu, ktory mialby HDMI, RJ-45 i
    SPDIF w jednym.
    Znalazlem na przyklad taki, lecz o 100km za daleko;)

    http://buyeng.ebay.com.hk/buying/hk/display/40000127
    4205_HD-HDMI-Optical-RJ45-Network-35-SATA-HDD-Enclos
    ure

    Moze ktos z Was natknal sie na podobne urzadzenie dostepne u nas?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-12 20:47:36
    Temat: Re: Troche NTG - HDD player.
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacek"
    > Moze ktos z Was natknal sie na podobne urzadzenie dostepne u
    > nas?

    Nie wiem czy spelniaja podane wymagania, ale moze warto
    sprawdzic:
    http://www.ziova.pl/cgibin/shop?show=01&sort=id&sid=
    059aabb1

    http://www.tvix.pl/

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-01-13 12:31:24
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    ure

    > Moze ktos z Was natknal sie na podobne urzadzenie dostepne u nas?

    A te nowe cudo od Manty nie ma tego wszystkiego?

    Marrcino