  • 1. Data: 2009-01-12 22:37:13
    Temat: Tania karta dzwiekowa pod zestaw Logitech 2.1 Z-Cinema
    Od: Tron <t...@e...nospam.pl>

    jak dotąd miałem SB Live! 1024, ale coś nie tak z nia obecnie sie porobilo
    jak zmienilem plyte na cipsecie VIA... generuje jakies trzaski, wiec
    wyciagnalem... szkoda bo dzwiek byl ok i mi pasowal, teraz gra zintegrowany
    kodek realteka 662 ale jakosc dzwieku jest marna, dzwiek jakis cichy, jakis
    plaski... dzwiek leci na Logitech 2.1 Z-Cinema a te glosniki graja dosc
    ladnie.. slychac tutaj niedociagniecia integry, potrzebuje wiec cos
    lepszego niz ten kodek...

    nie chce za duzo wydawac, wiec mam na widoku:

    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=SB+AUDIGY+SE+
    OEM
    albo
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=SB+X-FI+MX+XT
    R+AUD+O

    a moze cos innego?

  • 2. Data: 2009-01-13 07:09:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 23:37:13 +0100, Tron napisał(a):

> [...]
    > plaski... dzwiek leci na Logitech 2.1 Z-Cinema a te glosniki graja dosc
    > ladnie.. slychac tutaj niedociagniecia integry, potrzebuje wiec cos

    Ale wiesz, że Z-Cinema domyślnie pracują przez USB, czyli mają już
    wbudowaną dźwiękówkę i jakość integry z płyty do tego ma się nijak?

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 3. Data: 2009-01-13 10:32:06
    Od: Tron <n...@n...pl>

    Tue, 13 Jan 2009 08:09:16 +0100, na pl.comp.pecet, Andrzej Libiszewski
    napisał(a):

    > Ale wiesz, że Z-Cinema domyślnie pracują przez USB, czyli mają już
    > wbudowaną dźwiękówkę i jakość integry z płyty do tego ma się nijak?

    No moje nie pracuja, ja mam tylko wejscie audio

  • 4. Data: 2009-01-13 10:38:24
    Od: Tron <n...@n...pl>

    Przepraszam za pomylke mam zestaw Logitech Z-2300 ale takze jest naklejka
    Z-Cinema, wiec uleglem jej iluzji...

  • 5. Data: 2009-01-13 10:41:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Tron pisze:
    > Przepraszam za pomylke mam zestaw Logitech Z-2300 ale takze jest naklejka
    > Z-Cinema, wiec uleglem jej iluzji...

    To wiele wyjaśnia :)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |

  • 6. Data: 2009-01-13 11:59:41
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    OEM
    R+AUD+O

    To tanie xfi to podobno badziew jakich malo. Jak juz koniecznie soundblaster
    to kup starsza karte ale "na wypasie" - moze cos z pierwszych audigy.

    Ja mam cos takiego
    http://www.terratec.net/en/products/Aureon_5.1_PCI_1
    988.html gra calkiem
    ladnie.

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2009-01-13 12:17:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    G Nowak pisze:
> [...]
    >
    > To tanie xfi to podobno badziew jakich malo. Jak juz koniecznie
    > soundblaster to kup starsza karte ale "na wypasie" - moze cos z

    Nie podobno tylko naprawdę - to naprawdę SB Live 24, znane także jako
    Audigy SE, w innej cenie i z odrobinę zmienionym oprogramowaniem.

  • 8. Data: 2009-01-15 22:03:25
    Od: Samson <s...@e...pl>

> [...]

    > lepszego niz ten kodek...
    >
    > nie chce za duzo wydawac, wiec mam na widoku:

    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=SB+X-FI+TITAN
    IUM

    mam ja, gra naprawde swietnie... sam ja podpinam do duzych glosnikow
    Logitecha Z-2300