  • 1. Data: 2009-01-12 22:22:08
    Temat: Drukarka Zebra drukuje biale etykiety
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Drukarka termotransferowa Zebra LP 2824
    drukuje mi nieraz biale etykiety (4 x 3 cm),
    np. zlecam jej wydruk 10 etykiet,
    to z drukarki wychdzi np.13 etykiet
    z czego 3 sa biale (czyste).

    Kabel USB jest ok, sterowniki sa z plyty dostarczonej
    razem z drukarka, ale na najnowszysch sterach
    z internetu jest taki sam efekt.
    (jakby czujnik nie wykrywal kazdej przerwy miedzy naklejkami
    a ten model wlasnie co wrocil z serwisu)

    W czym moze byc problem?

  • 2. Data: 2009-01-13 09:02:19
    Temat: Re: Drukarka Zebra drukuje biale etykiety
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Q napisał(a):

    [...]

    > W czym moze byc problem?

    W papierze, w drukarce, w uzytkowniku, w komputerze :) Wiecej nie
    przychodzi mi do glowy ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 3. Data: 2009-01-13 11:39:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Jan 2009 23:22:08 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >Drukarka termotransferowa Zebra LP 2824
    >drukuje mi nieraz biale etykiety (4 x 3 cm),
    >np. zlecam jej wydruk 10 etykiet,
    >to z drukarki wychdzi np.13 etykiet
    >z czego 3 sa biale (czyste).
    [...]
    >(jakby czujnik nie wykrywal kazdej przerwy miedzy naklejkami
    > a ten model wlasnie co wrocil z serwisu)
    Mialem kiedys do czynienia z jakas Zebra (nie pamietam modelu).
    Problemy byly te same. Nie wykrywalo przerw. Czasem problem byl w
    papierze bo faktycznie nie bylo dziurki wycietej (albo bylo widac
    slady wyciecia ale "oczko" nie wypadlo) a czasem papier wygladal
    dobrze a mimo to robilo odstepy. Czasem pomagalo otworzyc obudowe i
    przedmuchac. Gromadzilo sie tam w srodku sporo "oczek", czasem jakies
    zatrzymywalo sie w miejscu gdzie jest czujnik. Ogolnie to
    problematyczna byla drukarka pod tym wzgledem.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2009-01-13 21:39:26
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 12-01-2009 23:22, Q pisze:

    > W czym moze byc problem?

    Bóg jeden raczy wiedzieć. Mam to samo.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2009-01-15 13:58:24
    Od: z...@p...onet.pl

    > Drukarka termotransferowa Zebra LP 2824
    > drukuje mi nieraz biale etykiety (4 x 3 cm),
    .
    .
    .
    > W czym moze byc problem?

    Proponuję wykonać autokalibrację drukarki.
    Włączamy zasilanie z wciśniętym klawiszem na panelu drukarki, gdy klawisz
    zaczyna migać puszczamy do i wychodzi wydruk kalibracyjny.
    Po tej operacji zawsze przestawała mi drukarka wypluwać czyste naklejki.

    zetware

  • 6. Data: 2009-01-15 15:47:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Q pisze:
> [...]
    > z internetu jest taki sam efekt.
    > (jakby czujnik nie wykrywal kazdej przerwy miedzy naklejkami
    > a ten model wlasnie co wrocil z serwisu)

    Tak jak poprzednicy napisali, czujnik optyczny nie łapie przerw. Nie
    wiem co to za drukarka, ale w lepszych modelach, jak Citizen 7202 jest
    możliwość przesunięcia czujnika w inne miejsce i regulacji napięcia
    diody podczerwieni, aby prześwietlała papier podkładowy.

  • 7. Data: 2009-01-16 07:34:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Proponuję wykonać autokalibrację drukarki.

    sprawdze to zaraz - ale cos czuje, ze to jest to!

    z gory wielkie dzieki :)