  • 71. Data: 2009-10-26 16:02:09
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Pawel" <p...@p...pl> wrote in message
    news:4ae57746@news.home.net.pl...

    > No ale idac tym tropem - to wogole byloby bez sensu zadawac to pytanie -
    > bo kazdy swoj ogon chwali (jak to szlo - kazdy kot? czy cos;).
    >
    > Czyli mowicie Panowie, ze ta nowa Tenere - to syf po prostu? A tak
    > ladniutko wyglada, te rury wydechowe z tylu takie kanciaste wydaja sie
    > piekne ;) No i z boku wyglada jak rasowa piekna klacz krwi arabskiej ;)

    Nie syf, ale waży 200 kilo!!! Czyli w jakikolwiek trudniejszy teren sie nie
    nadaje, a zwłaszcza na góry i błota. No chyba że masz siłe smoka i dwa metry
    wzrostu.

    Takiego motoru jak ty chcesz to nie ma. Jak
    tenere/afryke/transalpa/v-stroma/cokolwiek w tym segmencie zatankujesz do
    pełna i obciążysz kuframi i utkniesz w błocie to go nie podniesiesz i nie
    wyciągniesz, chyba że traktorem. Już nie mówiąc o tym, że lusterka i owiewki
    w tym błocie zostaną na zawsze.

    Czym innym jest motor do turystyki po asfaltach, czym innym turystyka po
    szutrach i nieutwardzonych drogach a czym innym off w błocie. Do offu musisz
    mieć prostego singla ważącego 120 - 130 kilo max, inaczej to męka jest a nie
    jazda. Z kolei 4000 km asfaltem na czyms takim to... ja współczuję.

    Już ci pisałem, kup sobie cokolwiek i spróbuj - sam zrozumiesz o co chodzi.

    pozdro

    greg

  • 72. Data: 2009-10-26 16:24:58
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Pawel" <p...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > ladniutko wyglada, te rury wydechowe z tylu takie kanciaste wydaja sie
    > piekne ;) No i z boku wyglada jak rasowa piekna klacz krwi arabskiej ;)

    Stary! Już wiem! Jest książka "Adventure motorcycling", autor Chris Scott.
    Przeczytaj, tam jest wszystko wytłumaczone co i dlaczego.

    Jak będziesz jeszcze miał jakieś pytania to wtedy pytaj. Ale najpierw
    przeczytaj.

    pozdro

    greg

  • 73. Data: 2009-10-27 10:07:42
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > Stary! Już wiem! Jest książka "Adventure motorcycling", autor Chris Scott.
    > Przeczytaj, tam jest wszystko wytłumaczone co i dlaczego.

    Dzieki popatrze. Ja tak generalnie rozumiem o co chodzi oczywiscie - nie
    szukam moto do taplania sie blocie - ale cos z wlasciwosciami jak AT lub TT
    wlasnie - ogladalem wiele filmow z wypraw, jakichs przejazdow przez rzeki,
    jezdzenia po bezdrozach Azji - i o to chodzi ;)

    Dzieki raz jeszcze.

    Pozdr.P>

  • 74. Data: 2009-10-28 11:37:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "RadoslawF"
    > Maja powód, wydali kilkadziesiąt tysięcy i przekonują sami siebie
    >
    > Dokladnie. BTW motocyklisci to ogolnie takie myszki od tych swoich
    > ogonków :)

    Ptaszki.
    Pliszka to ptaszek.

    Chyba, że zaczęło obowiązywać "każda myszka swój ogonek chwali" - to
    ja przepraszam.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 75. Data: 2009-10-28 11:38:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > pliszki :)

    Sorry, nie widziałem tego.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 76. Data: 2009-10-29 12:07:36
    Od: "Piotr Kosior" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Np. wycieczka 5000 km, z czego 1000 km po wyboistych drogach, 1000 po
    > szutrach i 500 po gorskich/blotnistych sciezkach ;)
    >
    > P.

    Kup se pan durexa bo śmiga że hoho