  • 1. Data: 2021-11-03 16:00:45
    Temat: Milicjanci nie do kierowania ruchem
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej,

    Irytują mnie te nieroby. Jedyny z nich pożytek jest we Wszystkich
    Świętych. Tylko trzeba zauważyć, że do kierowania ruchem w ogóle nie
    potrzeba policjantów, to może robić człowiek po krótkim szkoleniu.

    W Minneapolis głosują nad zastąpieniem policji służbami obywatelskimi...

    http://niusy.pl/@nczas.com/ag3

  • 2. Data: 2021-11-03 16:19:26
    Temat: Re: Milicjanci nie do kierowania ruchem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Nov 2021 16:00:45 +0100, ii wrote:
    > Irytują mnie te nieroby. Jedyny z nich pożytek jest we Wszystkich
    > Świętych.

    IMO sredni.
    Jezdzilem Wroclaw-Belchatow, to bardziej "uspokajali ruch swoja
    obecnoscia" niz cos robili.
    A teraz jest S8, to juz niewiele cmentarzy mijam :-)

    > Tylko trzeba zauważyć, że do kierowania ruchem w ogóle nie
    > potrzeba policjantów, to może robić człowiek po krótkim szkoleniu.
    >
    > W Minneapolis głosują nad zastąpieniem policji służbami obywatelskimi...

    w USA to w ogole nie maja policji panstwowej, tylko jakies miejskie.
    Lub/i szeryfow :-)
    To cos ale nasze Straze Miejskie.

    > http://niusy.pl/@nczas.com/ag3

    No coz - dawniej policjanci mogli liczyc na bialych wyborcow i
    przysieglych, ale moze przegieli :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-11-03 17:06:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.11.2021 o 16:19, J.F pisze:

    > IMO sredni.
    > Jezdzilem Wroclaw-Belchatow, to bardziej "uspokajali ruch swoja
    > obecnoscia" niz cos robili.

    No to coś robili. Nie oczekujemy, że naprawdę będą kierowali bo się
    wszystko zakorkuje. Ale jak się coś zdarzy to może być konieczne. Tylko
    tak, jak mówiłem, to może robić człowiek po szkoleniu. A to są zwykłe
    sługusy rządu, które czują się "władni".

    > A teraz jest S8, to juz niewiele cmentarzy mijam :-)

    Niewiele, ale obok jednego drogę zamknęli. Zero informacji o objeździe.
    Jakimiś polami pojechałem i wyjechałem. Ale co to za praktyka.

> [...]
    > Lub/i szeryfow :-)
    > To cos ale nasze Straze Miejskie.

    > No coz - dawniej policjanci mogli liczyc na bialych wyborcow i

    Przy tym co w Polsce się ostatnio działo to tam nic nie było.

  • 4. Data: 2021-11-03 17:52:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Nov 2021 17:06:07 +0100, ii wrote:

    > No to coś robili. Nie oczekujemy, że naprawdę będą kierowali bo się
    > wszystko zakorkuje.

    We Wroclawiu raz kierowali, i IMO robili dobrą robote, no ale to raz
    byl .. tzn chyba ze 2 miesiace w jednym miejscu.
    Aczkolwiek na moj gust, to wystarczylo swiatla przeprogramowac :-)

    Natomiast 1 listopada ...
    -kierowali ruchem przy cmentarzu w Olesnicy. Korek byl, ale to nie ich
    wina. Potem zrobili obwodnice i godzina zysku,
    - gdzies tam dalej w jakies wiosce cmentarz jest przy 8-ce.
    dzielnie siedzieli w radiowozie, bo wiecej nie bylo potrzeby.

    - w samym Belchatowie troche roboty przy cmentarzu maja do dzis.

    > Ale jak się coś zdarzy to może być konieczne. Tylko
    > tak, jak mówiłem, to może robić człowiek po szkoleniu. A to są zwykłe
    > sługusy rządu, które czują się "władni".

    No - taki rozkaz. Akcja Znicz.
    A czlowiek po szkoleniu mandatu nie wystawi w razie potrzeby.

    > Niewiele, ale obok jednego drogę zamknęli. Zero informacji o objeździe.
    > Jakimiś polami pojechałem i wyjechałem. Ale co to za praktyka.

    Ale to juz nie policjantow wina :-)

    > Przy tym co w Polsce się ostatnio działo to tam nic nie było.

    Minneapolis male, Polska duza.
    Widac jeden Floyd wazniejszy niz kilka ostatnich ofiar naszej policji.

    A roznica taka, ze Ty nie mozesz nic poradzic na nasza policje,
    a mieszkancy Minneapolis widac moga :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-11-03 18:35:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.11.2021 o 17:52, J.F pisze:

    > No - taki rozkaz. Akcja Znicz.
    > A czlowiek po szkoleniu mandatu nie wystawi w razie potrzeby.

    Mechaników przeszkolić. Jak się samochód zepsuje to ...

    > Ale to juz nie policjantow wina :-)

    Ich winą jest to, że przyszli na świat!

    > Minneapolis male, Polska duza.
    > Widac jeden Floyd wazniejszy niz kilka ostatnich ofiar naszej policji.

    No i właśnie.

    > A roznica taka, ze Ty nie mozesz nic poradzic na nasza policje,
    > a mieszkancy Minneapolis widac moga :-)

    O to to.