  • 1. Data: 2022-11-03 09:21:01
    Temat: Juz jest!
    Od: K <...@l...com>

    Pierwszy polski samochod elektryczny:
    https://antyweb.pl/pierwszy-polski-elektryk-jeep-ave
    nger
    Brzydki nie jest i biorac nie najgorsze wyposazenie cena az tak zla tez
    nie jest.

  • 2. Data: 2022-11-03 10:58:18
    Temat: Re: Juz jest!
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/11/2022 09:21, K wrote:
    > Pierwszy polski samochod elektryczny:

    A tę platformę też produkują w PL? Czy u nas tylko montowania będzie?

    > https://antyweb.pl/pierwszy-polski-elektryk-jeep-ave
    nger
    > Brzydki nie jest i biorac nie najgorsze wyposazenie cena az tak zla tez
    > nie jest.

    A ile kosztuje? Bo standardowo widzę tylko informacje o tym ile można
    zaoszczędzić a nie ile zapłacić.

  • 3. Data: 2022-11-03 11:08:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-11-2022 o 10:58, heby pisze:

    > A ile kosztuje? Bo standardowo widzę tylko informacje o tym ile można
    > zaoszczędzić a nie ile zapłacić.

    Podstawa 190 tys.
    https://elektrowoz.pl/auta/ceny-jeep-avenger-1st-edi
    tion-od-189-700-zlotych-zapisy-przyjmowane-do-30-lis
    topada/

  • 4. Data: 2022-11-03 12:11:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-11-03 o 10:58, heby pisze:

    > A tę platformę też produkują w PL? Czy u nas tylko montowania będzie?

    nger

    > A ile kosztuje? Bo standardowo widzę tylko informacje o tym ile można
    > zaoszczędzić a nie ile zapłacić.

    Podejrzewam, że przynajmniej na początku to Izera też będzie tylko
    składana... O ile będzie w ogóle.

    https://glowny-mechanik.pl/2022/11/03/w-drugiej-polo
    wie-listopada-emp-oglosi-dostawce-platformy-dla-izer
    y/

    T.

  • 5. Data: 2022-11-03 13:33:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.11.2022 o 12:11, T. pisze:

> [...]
    > składana... O ile będzie w ogóle.
    >
    > https://glowny-mechanik.pl/2022/11/03/w-drugiej-polo
    wie-listopada-emp-oglosi-dostawce-platformy-dla-izer

    Media donoszą, że Hyundai :-)

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/alm

  • 6. Data: 2022-11-03 13:42:14
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 03.11.2022 o 09:21, K pisze:
> [...]
    nger
    > Brzydki nie jest i biorac nie najgorsze wyposazenie cena az tak zla tez

    Eeee.
    Ale mnie zmyliłeś.
    Myślałem że na prawdę polski.

  • 7. Data: 2022-11-03 18:04:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 03.11.2022 13:42, robot wrote:
    [...]
    > Eeee.
    > Ale mnie zmyliłeś.
    > Myślałem że na prawdę polski.
    A ja myślałem, że na prawdę jeep. A to jakiś, za przeproszeniem, SUV
    przecież. :-)

  • 8. Data: 2022-11-03 18:16:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-11-03 o 13:33, ii pisze:

    wie-listopada-emp-oglosi-dostawce-platformy-dla-izer
    y/

    > Media donoszą, że Hyundai :-)
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/alm

    No i będą się różnić jak to:

    https://www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera

    Od tego:

    https://www.renault.pl/samochody-osobowe/captur.html

    :-)

    T.

  • 9. Data: 2022-11-04 08:38:50
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

> [...]
    nger
    > Brzydki nie jest i biorac nie najgorsze wyposazenie cena az tak zla tez

    przecież to nowa mokka, jota w jotę, miałem nową mokkę 2022 którą
    kupiłem na wiosnę tego roku i sprzedałem po 6 miesiącach

    pojebany francuski samochód
    -niski ale optycznie wysoki (wysoka linia okien)
    -walisz łbem w lewą belkę dachu
    -na nogach jakiś wysoki próg że zęby można sobie wybić
    -mokka waży 1190kg a takich samych gabarytów ford waży 1380kg, gdzie się
    podziało prawie 200kg? domyśl się

    jedyny plus to świetne wyciszenie

    tu widzę że ten jiip to projekt PSA z silnikami PSA po przejęciu przez
    francuzów fiata/jiipa

    zewnętrznie ładny, kolejny klon peugeot 2008

    na razie moje typy w wyborze kolejnego samochodu:
    -żadnych francuzów
    -żadnych suvów

  • 10. Data: 2022-11-06 14:06:11
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

> [...]
    nger
    > Brzydki nie jest i biorac nie najgorsze wyposazenie cena az tak zla tez

    jak dokopałem się do specyfikacji to .... beka

    ide kupić zwykłego hjundaja i30 (póki są) żeby nie powtórzyć błędu z mokką