  • 1. Data: 2009-08-02 17:20:38
    Temat: KM4 - jak ??
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    na pazzegro można zakupic takie coś :
    http://www.allegro.pl/item697311707_km4_adapter_z_pc
    _laptop_na_tv_svga_vga_rca_s_video.html

    jak to działa ?? w wtyczce jest jakaś elektronika ?? czy potrzebny jest
    jakis soft ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2009-08-02 17:53:23
    Temat: Re: KM4 - jak ??
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    VSS wrote:

    > http://www.allegro.pl/item697311707_km4_adapter_z_pc
    _laptop_na_tv_svga_vga_rca_s_video.html

    > jak to działa ??

    Wogóle nie działa!
    To jest przejściówka od karty z TV-out będąca zwykle w komplecie z kartą.

    Mirek.

  • 3. Data: 2009-08-02 18:50:43
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    no tak mi to trochę śmierdziało, nie sądziłem, że chińczycy osiągnęli taki
    stopień integracji.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-08-02 21:06:48
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Mirek pisze:

    _laptop_na_tv_svga_vga_rca_s_video.html

    > Wogóle nie działa!
    > To jest przejściówka od karty z TV-out będąca zwykle w komplecie z kartą.
    >
    > Mirek.

    Od jakiej karty panie Mirku?
    Tak sobie pie..olicie czy macie jakieś bliższe
    dane?
    Pytam bo jestem posiadaczem już drugiej karty
    z TV-Out i owo wyjście jest w osobnym gnieździe.
    Nie twierdzę, że ten kabelek działa ale
    wolałbym jakieś info możliwe do weryfikacji.

    AW

  • 5. Data: 2009-08-02 22:35:20
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    AW wrote:

    > Tak sobie pie..olicie

    Pie..ole, nie chce mi się linka wkleić.

    Mirek.

  • 6. Data: 2009-08-05 09:04:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no tak mi to trochę śmierdziało, nie sądziłem, że chińczycy
    > osiągnęli taki stopień integracji.

    Gdyby im sie jednak chcialo, to mysle ze nie byloby klopotow.
    Ile zajmie odpowiedni scalak ? 1mm^2, a tylko dlatego taki duzy
    zeby sie przykleic dalo ?

    J.

    P.S. Jak oni robia karty pamieci ? Coraz mniej nm na bit ..