  • 1. Data: 2009-08-02 19:46:28
    Temat: Schemat instalacji elektrycznej
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Witam, czy ktoś z grupowiczów posiada schemat instalacji elektrycznej
    oswietlenia dla Fiata Uno 1.0 1993r.
    Może posiadacie link do jakiej stronki?

    --
    PZ

  • 2. Data: 2009-08-03 17:22:57
    Temat: Re: Schemat instalacji elektrycznej
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    A czy możesz precyzyjniej napisać w czym problem???

    Swego czasu też miałem problemy z instalacją (wóz fabrycznie nowy) i sam
    usunołem problem (niechlujstwo

  • 3. Data: 2009-08-03 20:07:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Fox"