  • 11. Data: 2009-01-14 14:28:24
    Temat: Re: KTM LC4 400... ?
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gkkf28$2mq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    nda_xr_400_w_idealnym_s

    > Strasznie tanio, jak na tak młodą XR-kę. Te modele mocno trzymają ceny, a
    > ta jest podejrzanie niska. Ale to oczywiście nie musi o niczym świadczyć.

    Tak tano na maxa jest. A koledze nie zalezy na mozliwosci rejestracji? bo
    jesli nie to takie sprzety sa duzo tansze i mozliwe, ze nawet ta honda tyle
    kosztuje bo widzialem katy bez mozliwosc rejestraci tez za niewiarygodnie
    mala kase.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 12. Data: 2009-01-14 19:36:55
    Od: a...@g...com

    On 14 Sty, 15:28, "szmergiel" <g...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w
    wiadomościnews:gkkf28$2mq$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak tano na maxa jest. A koledze nie zalezy na mozliwosci rejestracji?

    Na rejestracji mi nie zależy, to ma być sprzęt tylko do ciężkiej,
    brudnej roboty :))
    Do połykania asfaltu i ewentualnych szutrów posiadam BMW R 1200 GS.

    POzdrówko
    Nakiel

  • 13. Data: 2009-01-14 20:52:19
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    brudnej roboty :))
    Do połykania asfaltu i ewentualnych szutrów posiadam BMW R 1200 GS.

    W takim wypadku to dobry wybor.
    Mialem okazje przejechac sie 400stka i jest calkiem niezle. To nie to samo
    co 620 ale daje rade.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 14. Data: 2009-01-14 22:46:24
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    -->

    Karambol pisze:
    > Na rejestracji mi nie zależy, to ma być sprzęt tylko do ciężkiej,
    > brudnej roboty :))

    do naprawdę brudnej roboty jest 125cm3 (2t) enduro reszta to przy tym
    klocki ;-)
    a co do rejestracji to proponuję chociaż poprosić o VIN i sprawdzić czy
    czasami sztuka nie jest "gorąca", no chyba że wolisz na "piecyku" latać.

    > Do połykania asfaltu i ewentualnych szutrów posiadam BMW R 1200 GS.

    a i słusznie bo szkoda marnować kostkę na czarne.

    --
    pozdrawiam
    Marek