  • 1. Data: 2009-01-13 22:02:07
    Temat: Re: Wyjęcie skrzyni w M72
    Od: rubell <ru.bell@_NOSPAM_wp.pl>

    Marthynapisal

    > Użytkownik "Monster" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam

    > Mam jeszcze jedno pytanko: jak odroznic silnik M72 od K750 (po cechach
    > zewnetrznych widocznych golym okiem)
    > Z tego co wiem to na pewno glowice sie roznia i chyba przedni dekiel, co
    > jeszcze?

    > Dzieki za pomoc i pozdrawiam

    > Marcin

    Dół silnika w K750 jest ożebrowany w celu polepszenia chłodzenia oleju.
    w K750 dekiel jest mniejszy niz w M72 a zwiazane to jest z inna podporą
    wału, i mniejszą cewką pod osłoną.
    w starszych silnikach K750 montowano tzw głowice zimowe z trzema
    przetłoczeniami.
    poza tym silnki K750 - te z Kijowa są bardziej topornie wykonane niz
    silniki M72 produkowane przez IMZ i ZIS

    POZDRAWIAM
    WOJTEK

    Jesli jestes zainteresowany to moge wyslac ci na mail rysunki poglądowe
    obu silników.
    moj mail r...@w...pl