-
1. Data: 2009-01-13 22:02:07
Temat: Re: Wyjęcie skrzyni w M72
Od: rubell <ru.bell@_NOSPAM_wp.pl>
Marthynapisal
> Użytkownik "Monster" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:frb1fd$55h$1@news.onet.pl...
>>
>>
>> --
>>
>> Użytkownik "Marthy" napisał w wiadomości
>>
>>> Mam pytanie a w historii nie znalazlem - czy da się wyjac skrzynie i
>>> silnik w M72 bez ruszania tylnego kola/dyfra.
>>> A jesli trzeba ruszac dyfer to czy tam trzeba wybijac suwak czy da sie
>>> obrocic dyfer na suwaku na przyklad.
>>>
>>> Pytam bo musze zrobic szybki demontaz skrzyni i silnika a doswiadczenia
>>> mam tylko z Uralami :-)
>>
>> Przecież to prawie to samo:-)
>> M-ki jako takiej nie miałem,ale w ramę od M był wsadzony silnik od
>> Dniepra,z tego co pamiętam dyfra nie trzeba ruszać,wyjmiesz szpilki spod
>> silnika i przesuniesz silnik lekko do przodu to wyskoczy z gumowego
>> przegubu przy skrzyni.
>> samą skrzynię też wyciągałem,wtedy wyjmowałem przednią szpilkę i
>> opuszczałem przód silnika,wychodzi bez problemu
>>
>> Monster
>> BMW R1100S
> Witam
> Mam jeszcze jedno pytanko: jak odroznic silnik M72 od K750 (po cechach
> zewnetrznych widocznych golym okiem)
> Z tego co wiem to na pewno glowice sie roznia i chyba przedni dekiel, co
> jeszcze?
> Dzieki za pomoc i pozdrawiam
> Marcin
Dół silnika w K750 jest ożebrowany w celu polepszenia chłodzenia oleju.
w K750 dekiel jest mniejszy niz w M72 a zwiazane to jest z inna podporą
wału, i mniejszą cewką pod osłoną.
w starszych silnikach K750 montowano tzw głowice zimowe z trzema
przetłoczeniami.
poza tym silnki K750 - te z Kijowa są bardziej topornie wykonane niz
silniki M72 produkowane przez IMZ i ZIS
POZDRAWIAM
WOJTEK
Jesli jestes zainteresowany to moge wyslac ci na mail rysunki poglądowe
obu silników.
moj mail r...@w...pl
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/