  • 11. Data: 2009-03-08 16:41:48
    Temat: Re: Kamerka do podglądania
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    no, niby rozwiązanie problemu, ale jaką wybrać to tez pytanie.

  • 12. Data: 2009-03-08 17:26:10
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jest, wskażesz dokładnie gdzie zrobiłem błąd ?

    Ja po prostu dokończyłem twoją wypowiedź adresowaną do Gupika. Moze zrobiłem
    to niezbyt zgrabnie , skoro odczytałes to jako uwage pod twoim adresem , za
    co niniejszym przepraszam.

  • 13. Data: 2009-03-08 20:05:03
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Zdanie rozpoczyna się z dużej litery.

    Jeżeli zaczynasz już tego typu polemiki - to określenie "pisać z dużej
    litery" jest niepoprawne.
    Ot, chociażby http://pl.wiktionary.org/wiki/du%C5%BCa_litera
    Mimo to chwała Ci za szerzenie poprawnej polszczyzny w usenecie.
    :-)

    Pozdrrr... Reksio

  • 14. Data: 2009-03-09 03:37:59
    Od: ant <a...@n...tld>

    RadoslawF wrote:

    > Ja wiem i odpowiem. :-)
    > Zdanie rozpoczyna się z dużej litery.

    Zadania zaczynamy wielką literą, a nie "z dużej litery",
    z dużej litery to możemy wódę chlać ;-)

    Kamera IP

  • 15. Data: 2009-03-09 07:51:08
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-09 04:37, Użytkownik ant napisał:

    > Zadania zaczynamy wielką literą, a nie "z dużej litery",

    Wielkie litery to są na bilbordach, w tekście są małe i duże.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-03-09 10:49:54
    Od: ant <a...@n...tld>

    RadoslawF wrote:
    > Wielkie litery to są na bilbordach, w tekście są małe i duże.

    Ale mimo to zdania rozpoczynamy wielką literą, a nie dużą
    czy też "z dużej". Również w tekście, takim "zwykłym" i takim
    na billboardzie. Podstawówka się kłania.

  • 17. Data: 2009-03-09 11:52:02
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ale mimo to zdania rozpoczynamy wielką literą, a nie dużą
    > czy też "z dużej". Również w tekście, takim "zwykłym" i takim
    > na billboardzie. Podstawówka się kłania.

    Też nie.
    http://pl.wiktionary.org/wiki/duża_litera
    cytat: "niepoprawna jest forma "pisać z dużej litery"; formy "duża litera" i
    "wielka litera" są równie poprawne"
    Według Rady Języka Polskiego.

    Pozdrrr... Reksio

  • 18. Data: 2009-03-09 11:56:51
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-09 11:49, Użytkownik ant napisał:

    > Ale mimo to zdania rozpoczynamy wielką literą, a nie dużą
    > czy też "z dużej". Również w tekście, takim "zwykłym" i takim
    > na billboardzie. Podstawówka się kłania.

    Podobno formy "duża litera" i "wielka litera" są równie poprawne.
    Tak przynajmniej twierdzi podany przez kogoś link w tym wątku.
    Skoro twierdzisz że jest inaczej to możesz to poprzeć czymś więcej
    niż swoim przekonaniem lub zdaniem że podstawówka się kłania ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-03-09 12:35:41
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    RadoslawF, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gp2oe6$i9l$...@n...news.atman.pl pobredza:

> [...]
    > Skoro twierdzisz że jest inaczej to możesz to poprzeć czymś więcej
    > niż swoim przekonaniem lub zdaniem że podstawówka się kłania ?

    Obie formy są poprawne, natomiast twój błąd polegał na użyciu błędnej
    konstrukcji "z dużej litery". Ale skoro jesteś już tak rozgrzany
    ortograficznie, to od razu możesz się odnieść do mojego poprzednie
    posta.

    --
    tbr

  • 20. Data: 2009-03-09 13:44:12
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Tiber wrote:
> [...]
    > konstrukcji "z dużej litery". Ale skoro jesteś już tak rozgrzany
    > ortograficznie, to od razu możesz się odnieść do mojego poprzednie posta.

    Błąd polega raczej na słabej znajomości usenetu, netykiety i opisu grupy
    pl.comp.pecet (nie znalazłem nic dotyczącego dyskusji na tematy związane
    z błędami językowymi).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,