  • 1. Data: 2021-02-07 16:37:30
    Temat: WPA2 a WPA2-PSK
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Upatrzyłem do zakupu kartę wifi na PCIe Edimax EW-7612PIn. No i ma w
    specyfiakcji WPA, WPA2. To chyba starszy sprzęt, bo nowsze mają dodane -
    PSK.
    Czy brak PSK ma jakieś znacznie - karta się nie połączy z siecią z którą
    połączy się urządzenie z PSK?

  • 2. Data: 2021-02-07 18:21:09
    Temat: Re: WPA2 a WPA2-PSK
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 07 lut 2021 w
    news:6020093a$0$560$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > dodane - PSK.
    > Czy brak PSK ma jakieś znacznie - karta się nie połączy z siecią z

    Kojarzy ktoś, czy anteny w tego typu kartach można obracać w zakresie 360
    st.?

  • 3. Data: 2021-02-07 21:32:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Kojarzy ktoś, czy anteny w tego typu kartach można obracać w zakresie 360
    > st.?

    Na tych, które widziałem, było można obracać we wszystkie strony.

  • 4. Data: 2021-02-08 02:24:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-07, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > PSK.
    > Czy brak PSK ma jakieś znacznie - karta się nie połączy z siecią z którą

    Podręcznik do tej karty wymienia PSK.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2021-02-08 13:44:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 08 lut 2021 w
    news:Yo0UH.6740$g5D9.5020@fx32.ams1 napisałeś/aś:

    > Podręcznik do tej karty wymienia PSK.

    Ściągnąłem oczywiście wcześniej manual i specyfikację ze strony
    producenta i nadal tam nie widzę tego PSK.
    Ty też ze strony producenta?

  • 6. Data: 2021-02-08 15:25:22
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 07.02.2021 o 16:37, pueblo pisze:
> [...]
    > PSK.
    > Czy brak PSK ma jakieś znacznie - karta się nie połączy z siecią z którą

    WPA2 jest szerszym określeniem niż WPA2-PSK, choć zapewne tu są użyte
    jako synonim.

    WPA2-PSK to takie "domowe/biedne" WPA2 używające uwierzytelniania
    pre-shared keys.
    WPA2 Enterprise to takie "firmowe" WPA2 używające uwierzytelniania IEEE
    802.1X (serwery z użytkownikami, hasłami i różnymi ograniczeniami dla
    użytkowników i urządzeń).

    Jeśli więc karta ma wpisane tylko WPA2 to na 100% ma WPA2-PSK, czy zaś
    ma WPA2 Enterprise to to już wie tylko księgowy i marketingowiec.

    --
    AWa.

  • 7. Data: 2021-02-09 01:07:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-08, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 08 lut 2021 w

    > Ściągnąłem oczywiście wcześniej manual i specyfikację ze strony
    > producenta i nadal tam nie widzę tego PSK.
    > Ty też ze strony producenta?

    https://www.edimax.com/edimax/mw/cufiles/files/downl
    oad/manual/transfer/Wireless/EW-7612PIn/Manual_EW-76
    12PIN.zip
    Str. 19. To jest podręcznik z 2010, więc raczej do starszych wersji tej
    karty.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-02-09 01:12:20
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 09 lut 2021 w
    news:FmkUH.18635$scTb.13865@fx43.ams1 napisałeś/aś:

    > https://www.edimax.com/edimax/mw/cufiles/files/downl
    oad/manual/transf
    > er/Wireless/EW-7612PIn/Manual_EW-7612PIN.zip Str. 19. To jest
    > podręcznik z 2010, więc raczej do starszych wersji tej karty.

    A tak - ja od razu wpadłem na manual z 2011 dla V2