  • 21. Data: 2011-11-03 09:39:31
    Temat: Re: Kamerka na motocykl pytań kilka.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 02.11.2011 Punge <r...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > ulicy, a nie planie filmowym :) Ale z kilku ujęć byłem zadowolony,
    > takie jak przejazdy między autami, dojeżdżając do skrzyżowania,
    > spoglądanie na światła i ruch dookoła, zdziwionych/zainteresowanych
    > ludzi/kierowców, krajobrazy - w zależności co kamerzysta próbuje
    > uchwycić. Sporym problemem są kacze doły, tj. ulice - materiał z
    > równych ulic wychodzi całkiem przyjemnie ale większość z tego co udało
    > mi się zarejestrować po ulicach, na których nagrywałem to jakieś
    > trzęsiawki, które od ręki poszły do śmieci - dosłownie maskara -
    > amortyzacja ciałem, szyją i głową nie dawała rady.

    W miarę szeroki kąt, więcej widać i mniejszy wpływ drgań. Nie stosować
    adapterów tylko przykleić kamerę jak najbliżej kasku. Najwygodniej
    zastosować kamerę z obiektywem na kablu i osobnym podglądem.
    <http://www.youtube.com/watch?v=UzcxK6EiYa4>

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 22. Data: 2011-11-03 14:03:23
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał
> [...]
    > adapterów tylko przykleić kamerę jak najbliżej kasku. Najwygodniej
    > zastosować kamerę z obiektywem na kablu i osobnym podglądem.

    No fajnie -- jakosc w porzo. Podaj prosze przyklad takiego zestawu (jaki
    model kamery, jaki obiektyw), bedzie jak znalazl jako punkt startowy
    poszukiwan.

    Pozdro

    Pawel, Otrebusy SVSZ i SC33'98

  • 23. Data: 2011-11-03 14:05:02
    Temat: Re: Kamerka na motocykl pytan kilka.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.11.2011 Kopyt <p...@u...to> napisał/a:

    > No fajnie -- jakosc w porzo. Podaj prosze przyklad takiego zestawu (jaki
    > model kamery, jaki obiektyw), bedzie jak znalazl jako punkt startowy
    > poszukiwan.

    Nie jestem niestety na bieżąco z takim sprzętem. "Dawno" temu było
    kilka modeli szajsunga z serii SC-X z numerkami 1XX, 2XX, 3XX np:
    <http://helmetcameracentral.com/2006/02/04/samsung-s
    c-x210l-hands-free-helmet-camera-camcorder/>
    <http://voicerecognitionsoftware.co/samsung-sc-x300l
    -flash-memory-divx-camcorder-with-10x-optical-zoom-a
    nd-wired-external-camera/>
    Ale to już nie sprzęt na dzisiejsze czasy. Tym niemniej do mocowania
    w dziwnych miejscach, taki obiektyw na kablu jest bdb rozwiązaniem.

    Może ze względu na obecną miniaturyzację da się kupić małą kamerę
    z wyświetlaczem i sterowaniem na kablu. Sam do takich zastosowań
    szukał bym właśnie takich rozwiązań, aby uniknąć eksperymentów
    z doborem odpowiedniego miejsca mocowania.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 24. Data: 2011-11-03 15:51:13
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Może ze względu na obecną miniaturyzację da się kupić małą kamerę
    > z wyświetlaczem i sterowaniem na kablu.

    Da się i taką sterowaną BEZ kabla...

    http://driftinnovation.com/drift-hd-action-camera/

    Ale to nadal jest kawałek klocka...

    MS

  • 25. Data: 2011-11-03 17:30:01
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.11.2011 Mat S <f...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Da się i taką sterowaną BEZ kabla...
    >
    > http://driftinnovation.com/drift-hd-action-camera/
    >
    > Ale to nadal jest kawałek klocka...

    Oczywiście że się da i większość tak sobie nagrywa. Przy odpowiednio
    szerokim kącie, zwykle będzie coś widać.
    O ile masz dużo czasu, lub kogoś do pomocy i kamera ma jakikolwiek
    wyświetlacz, to uzyskasz dobry efekt. Osobny wyświetlacz daje taki
    komfort że możesz sam w minutę sobie ją na łeb(znaczy kask) założyć,
    ustawić i przykleić choćby taśmą. W dodatku sprawdzić co widać jak
    poruszasz głową.
    Nie mówię że od razu trzeba kupować to:
    http://www.vio-pov.com/products-all/pov-hd.html
    Chodzi mi tylko o to że tak zbudowane sprzęty są o wiele
    praktyczniejsze na co dzień. Co jak sądzę warto przemyśleć przed
    zakupem.

    --
    kakmaratgmaildotcom