  • 1. Data: 2009-06-28 11:24:22
    Temat: karta graf na agp lp
    Od: "Robson" <r...@v...pl>

    Witam
    Mam deskotopowego HP d530. Obsługuje agp 8x ale tylko nisko profilowe (sledz
    tez).
    Dzieciak zaczyna grac w proste gry i tak np Rayman 2 tylko w niskiej
    rozdzielczości chodzi.

    Czy mozecie polecic mi jakąś kartę graficzna która to agp obsłuży a jej
    wydajność bedzie dobra?

    Znalazłem

    Asusa Geforce 6200A 128MB AGP
    Radeon Mobility 9600

    Ale moze jest cos nowszego co bedzie chodzic na tym AGP.

    ps. tak z obserwacji obudowy to pewnie nie tylko nisko profilowa by weszła
    ale śledz się juz nie zmieści :(.

    Z góry dziekuje

    Robson

  • 2. Data: 2009-06-28 12:15:53