  • 1. Data: 2009-03-05 11:28:11
    Temat: Wybór zasilacza - juz nie mogę...
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Witam!

    Właśnie mój Antec 350W zaczął sobie radośnie piszczeć (w stanie czuwania
    bardziej przy pracy mniej). Już po prostu opadaja mi ręce - co roku kupuje
    nowy zasilacz i troche mi się to znudziło...

    Teraz szukam nowego ~350-450W, ma być cichy niezawodny, wysokosprawny i
    mozliwie tani ;-) Moja konfiguracja jest taka "srednia": Core 2 Duo + P35 +
    X3450 + 2 dyski + tunery i inne

    Z poniższego zbioru:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/37/filtr/_0_1080,1079
    _0_0_0_0_0_0_0_0

    wstepnie wybrałem "Seasonic SS400ET" za około 170zł, niestety nie moge
    namierzyć żadnych sensownych recenzji tego cudaka...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 2. Data: 2009-03-05 11:37:14
    Temat: Re: Wybór zasilacza - juz nie mogę...
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > wstepnie wybrałem "Seasonic SS400ET" za około 170zł, niestety nie moge
    > namierzyć żadnych sensownych recenzji tego cudaka...

    no to masz tani, i za rok następny!
    kup np najtańszego tagana i po roku ci się zwróci :P
    albo jakiś chiftec chociaż nie wiem jak z nim teraz sytuacja wygląda,
    podobno się pogorszył

  • 3. Data: 2009-03-05 11:40:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:good46$1sl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Już po prostu opadaja mi ręce - co roku kupuje
    > nowy zasilacz i troche mi się to znudziło...

    to co ty robisz z tymi zasilaczami, poskladalem juz dziesiatki komputerow,
    wszystkie na zasilaczach z obudowami, ostatnio modecom i chodza latami bez
    problemu

  • 4. Data: 2009-03-05 12:09:49
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 05-03-2009 12:37, Piter pisze:

    > no to masz tani, i za rok następny!
    > kup np najtańszego tagana i po roku ci się zwróci :P

    I Seasonic, i Antec (czyli też Seasonic) są bez porównania lepsze od
    chińczyków. Choćby chińskiego hi-endu (który tą opinię zdobył tylko
    dzięki temu, że jako pierwszy z realnie dostępnych w Polsce był naprawdę
    cichy, bo z jakością od początku było kiepsko, że wspomnę tylko wycofany
    z fińskiego rynku model 330W, a w Polsce z powodu ceny bił rekordy
    sprzedaży), czyli Taganów/ToPowerów, etc...

  • 5. Data: 2009-03-05 12:17:48
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 marzec (czwartek), gdy o godzinie 12:40 *szerszen* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > to co ty robisz z tymi zasilaczami, poskladalem juz dziesiatki komputerow,
    > wszystkie na zasilaczach z obudowami, ostatnio modecom i chodza latami bez
    > problemu
    wystarczające dla niewymagających użytkowników, czyli office, net. Dla
    gracza, grafika to już nie wystarczy.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-03-05 13:14:23

  • 6. Data: 2009-03-05 13:14:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Piter wrote:

    > no to masz tani, i za rok następny!
    > kup np najtańszego tagana i po roku ci się zwróci :P

    No Tagan jest slabo cichy ostatnio. Na najnowsza serie wszyscy psiocza.

    > albo jakiś chiftec chociaż nie wiem jak z nim teraz sytuacja wygląda,
    > podobno się pogorszył

    Dziekuje - postoje - chiefteca juz mialem - umarł całkowicie bez powodu :(

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-03-05 13:19:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    szerszen wrote:
> [...]
    >
    > to co ty robisz z tymi zasilaczami, poskladalem juz dziesiatki
    > komputerow, wszystkie na zasilaczach z obudowami, ostatnio modecom i

    Nic nie robie - normalnie uzywam. Tylko kompa mam wyciszonego i jak zasilacz
    zaczyna piszczeć albo buczec to drazni mnie to bardzo. Akurat Modecoma
    mialem nie jednego, niestety ten ktory mialem w moim kompie umarł sobie (do
    tego byl dosyc glosny i sie grzał). Umarł mi rowniez Chieftec. Antec z kolei
    radosnie piszczy od tygodnia.

    PS: Mam w moim serwerku jeszcze jednego Modecoma i (odpukac) dziala bez
    pudła.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-03-05 13:40:20
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 14:19:10 +0100, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Nic nie robie - normalnie uzywam. Tylko kompa mam wyciszonego i jak zasilacz
    > zaczyna piszczeć albo buczec to drazni mnie to bardzo. Akurat Modecoma

    Gdzieś czytałem, że podobno Be-quiet wymienia zasilacz w ramach gwarancji
    nawet jak cicho piszczy. Warto zapytać mailem producenta/dystrybutora, żeby
    mieć to na piśmie w razie czego.

    PS.
    Jeśli mówimy o zasilaczach, to nie wystarczy podać nazwę "producenta"
    (Chieftec, Antec itp.), tylko serię, bo często co seria to inny producent i
    zupełnie inne właściwości zasilacza.

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2009-03-05 13:50:49
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Dziekuje - postoje - chiefteca juz mialem - umarł całkowicie bez powodu :(

    Ale komputera nie spalił, a to już coś;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 10. Data: 2009-03-05 13:55:27
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    GLaF pisze:
    > Gdzieś czytałem, że podobno Be-quiet wymienia zasilacz w ramach gwarancji
    > nawet jak cicho piszczy. Warto zapytać mailem producenta/dystrybutora, żeby
    > mieć to na piśmie w razie czego.

    Taką gwarancję na BeQuiet'a miał ZNAK.PL ( świętej pamięci niestety już
    ) Mam u nich kupionego właśnie BeQuiet'a i dostałem taką gwarancję, że
    jak coś mi się nie będzie podobać( piszczenie, głośna praca itp.),
    przynoszę i od ręki wymieniają na inny egzemplarz. Ale ZNAK'u już nie ma:(