  • 1. Data: 2021-03-04 01:47:04
    Temat: pen goodram cegła
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Taki pendrive trafił do mnie. Prawdopodobnie zepsuł go Rufus
    lub format jako ntfs. Nigdy nie ufam chudemu kucharzowi i
    ntfs na pendrajwie.

    Stracił pół gigabajtów. Odzyskałem diskpartem całość pojemności.
    Nie daje się jednak sformatować błąd I/O. Zanim wylobuje do Tamizy
    spróbowałbym jeszcze czegoś. Wgrać wsad? Skąd go wziąć? any komentarze?

    https://www.goodram.com/en/products/upo3-usb-3-0/

    przypadek podobny do tego

    https://tinyurl.com/48vmyfb9

    --
    Piter

    róbcie backup chłopczyny

  • 2. Data: 2021-03-04 08:52:58
    Temat: Re: pen goodram cegła
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/03/2021 01:47, PiteR wrote:
    > Nie daje się jednak sformatować błąd I/O.

    Zaorać zerami pod linuxem. Kernel powie co mu jest. Pewnie jest readonly
    po chwili, co oznacza uszkodzenie flasha.