  • 1. Data: 2009-01-18 19:23:44
    Temat: zmiana płyty
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    Witam
    czy jest znana jakaś skuteczna metoda zainstalowania sterowników
    kontrolera dysku w XP po zmianie płyty głównej ?
    przeniesiony dysk z windowsami nie jest w stanie podnieść systemu.
    Prawdopodobnie przy próbie załadowania pierwotnie skonfigurowanego
    sterownika wywala bluescrean z jakimś komunikatem ale natychmiast się
    resetuje tak szybko że nie sposób podejżeć komunikatu.
    Zaczął bym od doinstalowania sterownika chipsetu ale jak to zrobić kiedy
    system nie wstaje ?

    Z gry dzięki za pomoc
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2009-01-18 19:36:13
    Temat: Re: zmiana płyty
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rrrrrrrrrrr"

    http://ntg.prv.pl/

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Mathematicians do it to prove themselves.
    \ K...@e...eu.org /

  • 3. Data: 2009-01-18 19:41:21
    Od: "Tomzikus" <t...@w...pl>

    to o czym jest ta grupa??
    tylko o sptrzecie nie wypakowanym z pudełka i nie zainstalowanym w
    komputerze?

  • 4. Data: 2009-01-18 19:59:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Tomzikus pisze:
    > to o czym jest ta grupa??
    > tylko o sptrzecie nie wypakowanym z pudełka i nie zainstalowanym w
    > komputerze?

    Prawie dobrze - tylko sprzęcie.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |

  • 5. Data: 2009-01-18 20:31:48
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomzikus"
    >to o czym jest ta grupa??
    >tylko o sptrzecie nie wypakowanym z pudełka i nie zainstalowanym w
    >komputerze?

    O sprzęcie. Boje z oprogramowaniem (bo do tego sprowadza się twój
    problem) prowadź na grupie właściwej dla twojego OS. W tym przypadku
    win-nt lub xp.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ X-rated movies are all alike ... the only
    \ K...@e...eu.org / thing they leave to the imagination is the

  • 6. Data: 2009-01-18 22:45:36
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    rrrrrrrrrrr pisze:
> [...]
    > resetuje tak szybko że nie sposób podejżeć komunikatu.
    > Zaczął bym od doinstalowania sterownika chipsetu ale jak to zrobić kiedy

    OK
    tak czy inaczej dziękuję za te ponad 900 znaków które uzyskałem w
    odpowiedzi :)

  • 7. Data: 2009-01-18 23:18:53
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    bylo pare postow nizej. zainstaluj windowsa uzywajac opcji "R".

  • 8. Data: 2009-01-19 11:34:58
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    rrrrrrrrrrr pisze:
> [...]
    > resetuje tak szybko że nie sposób podejżeć komunikatu.
    > Zaczął bym od doinstalowania sterownika chipsetu ale jak to zrobić kiedy

    Odpowiedź sprzętowa, to w biosie przełączyć kontroler SATA w compatible
    czy jak to tam nazwane.