  • 11. Data: 2009-03-08 20:40:52
    Temat: Re: Kieszenie WIFI
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:49b42826@news.home.net.pl...

    > Dziecioku z poziomu usera nie ma znaczenia w jakim systemie plikow
    > zapisane sa zasoby sieciowe SMB.

    Ale jak podepniesz dysk bezposrednio do kompa to juz ma. A to dla mnie tez
    ma znaczenie.

    V.

  • 12. Data: 2009-03-08 20:46:44
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    Dzięki, funkcjonalnie jest to ciekawe rozwiazanie. Kwestia tylko leczenia
    błędów; do NTFS byly swietne narzedzia jak np. GetDataBack. Z EXT nie wiem
    na ile te istniejące są skuteczne. Czas się przekonać ;)

    V.

  • 13. Data: 2009-03-08 21:09:42
    Od: mt <m...@m...pl>

    ViRuS pisze:

> [...]
    > leczenia błędów; do NTFS byly swietne narzedzia jak np. GetDataBack. Z
    > EXT nie wiem na ile te istniejące są skuteczne. Czas się przekonać ;)

    Widze ze jestes z tych co to zamiast sobie zycie ulatwiac to lubia
    utrudniac.

    Zadaj sobie pytanie poco masz podpinac Dysk USB lub ETH bezposrednio do
    Hosta ?

    Zakladam ze potrafisz logicznie myslec.

  • 14. Data: 2009-03-08 23:37:39
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

> [...]
    > utrudniac.
    >
    > Zadaj sobie pytanie poco masz podpinac Dysk USB lub ETH bezposrednio do

    Parę postów tamu wyjaśniłem po co mi to - przesłanie jednorazowo duzych
    ilości danych zajmuje mnóstwo czasu przez WIFI-g (a o takie obudowy mi
    chodzi). Przy transferze rzędu 5MB/s przesłanie kilkuset gigabajtów zajęłoby
    przynajmniej kilka dni. Dlatego od czasu do czasu chcialbym miec mozliwosc
    szybkiej synchronizacji poprzez wyjęcie dysku z obudowy i podłączenie
    bezpośrednio np do eSATA.

    --
    Pozdr,V.

  • 15. Data: 2009-03-08 23:50:09
    Od: mt <m...@m...pl>

    A widzisz buraku cukrowy, 99% takowych kieszeni ma port ETH i USB a Wifi
    to dodatek.

  • 16. Data: 2009-03-09 08:11:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    ViRuS pisze:

> [...]
    > zajęłoby przynajmniej kilka dni. Dlatego od czasu do czasu chcialbym
    > miec mozliwosc szybkiej synchronizacji poprzez wyjęcie dysku z obudowy i

    To poszukaj kieszeni, która będzie miała wifi, ethernet 1Gbit i wyjście
    sata.

  • 17. Data: 2009-04-14 15:18:10
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.03.2009 20:07, ViRuS pisze:
    > O to już jest jakiś pomysł. A jak jest z naprawialnością takich partycji
    > spod Windowsa w przypadku awarii? Istnieją jakieś dobre narzędzia

    A dlaczego od razu zakładasz awarię?

    I dlaczego zakładasz - błędnie! - możliwość odzyskania,
    zamiast robić po prostu *kopie zapasowe*?

    > narzędzi windowsowych i zawsze udawało mi się odzyskać niemal wszystko.

    Miałeś szczęście. Szczęście - choćby największe - zawsze
    kiedyś się kończy.

    Rób kopie zapasowe. Dane bez kopii to nie są ważne dane.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |