  • 1. Data: 2009-06-18 12:06:56
    Temat: Kino domowe Panasonic - wykorzystanie wzmacniacza i głośników, reszta won.
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Mam leciwy zestaw kina domowego SC-HT850
    http://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=1395

    Przyszedł czas na wymianę DVD i VHS na jedno urządzenie z HDD i czytaniem
    divxów.

    W tym zestawie wzmacniacz znajduje się wewnątrz subwoffera i jest sterowany
    przez jeden kabel (jakiś dedykowany panasonica).

    I tu pytanko.
    Biorąc pod uwagę fakt, że jakość dzwięku z zestawu głośników zupełnie mnie
    satysfakcjonuje, zastanawiam się czy można wykorzystać jakoś stary zestaw
    głośników (oraz wzmacniacz z subwoffera) podłączając pod zwykłe DVD z
    wyjściem euro lub cinche?