  • 1. Data: 2009-06-18 10:53:49
    Temat: pytanie o roznice 24c16A ATMEL - ATMLU 738 16B
    Od: "Todler" <t...@i...pl>

    W urzadzeniu musze wymienic 24c16 i mam tam konkretnie uklad oznaczony
    "24c16A ATMEL"
    jako zamienny kupilem
    "ATMLU 738 16B"

    i nie działa :-(

    Niby to samo ale różnicy nie widzę
    Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2009-06-18 14:33:34
    Temat: Re: pytanie o roznice 24c16A ATMEL - ATMLU 738 16B
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Todler schrieb:
    > W urzadzeniu musze wymienic 24c16 i mam tam konkretnie uklad oznaczony
    > "24c16A ATMEL"
    > jako zamienny kupilem
    > "ATMLU 738 16B"
    >

    > i nie dzia^(3)a :-(
    >
    > Niby to samo ale ró?nicy nie widze^
    > Kto? pomo?e?

    to samo, ale inne? Nie widzisz różnicy? Ja widzę. Masz 24C16A a kupiłeś
    24C16B. Trochę się różnią przy timingu (B ma 1MHz i 400kHz interface, A
    ma 400kHz i 100kHz) i potrzebnych napięciach.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-06-19 08:11:49
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Todler" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    >W urzadzeniu musze wymienic 24c16 i mam tam konkretnie uklad oznaczony
> [...]

    Nie dziala urzadzenie czy pamiec ?

    K.

  • 4. Data: 2009-07-04 08:29:25
    Od: "Todler" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Todler" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dziala urzadzenie czy pamiec ?

    Urzadzenie dziala tyle ze przy zapisie do EEPROM wali bledami - tak jakby
    EEPROM wogole nie bylo.
    Jak zmienie na 24c16A to wszysko dziala