    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Klej przewodzący z Epidianu 5?
    Date: Fri, 02 Oct 2009 06:31:18 +0200

    No właśnie, pytanie jak w temacie - czy da się domowym sposobem
    wykonać klej przewodzący prąd? Wiem że można kupić gotowy, ale
    Epidianu 5 ci u nas dostatek (1kg :-) ) i chętnie bym
    poeksperymentował. Zapewne ktoś z Was już czegoś takiego próbował.
    Interesowałby mnie klej który przy spoinie o powierzchni powiedzmy
    2cm^2 i grubości "typowej" dla sklejenia dwóch przedmiotów epoksydem
    (oczywiście postaram się zeby była jak najcieńsza) miał rezystancję
    nie większą niż kilka ohmów (najlepiej poniżej jednego ohma, ale nawet
    i 5-10 będzie dobre).

    Czego więc dodać do tego kleju? Grafitu? Jakiegoś drobnego proszku
    metalowego? Jaką ilość? Macie jakiś sprawdzony patent na to?