  • 11. Data: 2009-04-21 21:16:17
    Temat: Re: Klocki Lucas TRW gówno?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:gslbek$ase$1@inews.gazeta.pl...

    > IMHO jeśli byłeś u dobrego mechanika, to nie myśl że siara tylko że masz
    > ekstremalną maszynę dla ludzi co się znają i opowiadaj że tak ma być.

    Także tego.........

    Sam sobie zmieniłem bo to robota (w moim moto) minimalnie trudniejsza niż
    tankowanie benzyny.....
    Wojtek

  • 12. Data: 2009-04-21 21:46:43
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Alti" <a...@g...pl> wrote
    a jakie oryginalne klocki były?
    nie możesz kupić takich samych?

  • 13. Data: 2009-04-21 22:46:54
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Alti" wrote...
    > Jako że kończyły mi sięm w Hornecie '06 fabryczne klocki nissina
    > Pojechałem do intermotors i kupiłem Lucasy/TRW.
    > Podczas jazdy z prędkością do 30kmh hamulce wydają dźwięk podobny do
    > piszczenia/wycia/skrzeczenia.

    A czy klocki mialy od tylu podkladki anty wibracyjne? Miekkie klocki
    wystarczy jak maja cienka blaszke od strony tloczka. Twarde powinny miec
    naklejona jakby gume od tylu. Jezeli nie ma, to bedzie piszczalo dokladnie
    jak opisujesz. Mozesz zastosowac specjalny preparat, ktory wyglada... hmm...
    jak to opisac. Niebieskie, lejace, naklada sie na tyl klocka i sklada. To
    sobie zasycha i tworzy cos jakby silikon, z tym, ze to silikon nie jest. To
    bardzo dobrze tlumi drgania, ktore przenoszac sie na tarcze daja ten
    paskudny dzwiek.
    Nie wiem czy i gdzie to kupic, ale takie Intercosie powinni miec. W dalekim
    kraju kupowalem i mieli do wyboru cale naklejane maty wyciszajace specjalnie
    do klockow, albo ten paskudny klej. Ja wole maty, bo latwiej i mniej syfu. Z
    klejem trzeba uwazac, zeby nie polecal na inne elementy.

    --
    pozdro
    James

  • 14. Data: 2009-04-22 05:12:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Alti pisze:
    > Zmieniłem, przejechałem się i ch.... mnie strzelił. Podczas jazdy z
    > prędkością do 30kmh hamulce wydają dźwięk podobny do
    > piszczenia/wycia/skrzeczenia.

    Tak dla pewności spytam: czy używałeś pasty miedzianej? Legenda głosi że
    to ona ma zapobiegać piszczeniu klocków.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2009-04-22 05:51:39
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości news:gsm90q$s6t$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak dla pewności spytam: czy używałeś pasty miedzianej? Legenda głosi że
    > to ona ma zapobiegać piszczeniu klocków.

    Nie używałem bo wydaje mi się to urban legend a poza tym w serwisówce nie
    pisali żeby smarować.
    Wojtek

  • 16. Data: 2009-04-22 06:13:46
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Tak dla pewności spytam: czy używałeś pasty miedzianej? Legenda głosi że
    > to ona ma zapobiegać piszczeniu klocków.

    Matko Bosko ! Ludzie, nie róbcie taki rzeczy (albo nie piszcie co
    najmniej), bo się pozabijacie. Klocków się nie smaruje. Ten sam efekt
    można uzyskać odłączając przewód hamulcowy - przynajmniej przyszły
    właściciel wraka będzie jeszcze mógł te klocki sprzedać na Allegro.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 17. Data: 2009-04-22 06:19:59
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Lama pisze:

> [...]
    > można uzyskać odłączając przewód hamulcowy - przynajmniej przyszły
    > właściciel wraka będzie jeszcze mógł te klocki sprzedać na Allegro.

    A wlasnie sie smaruje na styku klocka z tloczkiem
    Jesli pomyslales ze smaruja z drugiej strony - to juz Twoj problem... :)
    i faktycznie pomaga to na piszczace klocki

    Norbi
    KFazer'03

  • 18. Data: 2009-04-22 06:28:21
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Norbi pisze:
    > A wlasnie sie smaruje na styku klocka z tloczkiem
    > Jesli pomyslales ze smaruja z drugiej strony - to juz Twoj problem... :)
    > i faktycznie pomaga to na piszczace klocki

    Nie mój problem, ale tego co spróbuje posmarować, bo jakoś trudno sie
    doszukać w poście wyjaśnienia z której strony się smaruje. A jak ktoś
    nie wie, to może wybrać tę niewłaściwą :)

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 19. Data: 2009-04-22 07:48:47
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Alti wrote:
    > Jako że kończyły mi sięm w Hornecie '06 fabryczne klocki nissina
    > postanowiłem kupić nowe.
    > Pojechałem do intermotors i kupiłem Lucasy/TRW.
    > MCB598 SV - czyli lepsiejsze, z opisem sintermetalic road.

    Najlepsze z Lucasa na szose to SRQ, SV sa srednie.

    Generelnie Lucasy lubia sie szklic i piszcza. Czysliles tarcze brake
    cleanerem z tluszczu po paluchach?
    Proponuje zdjac zeszklona warstwe, zalozyc jeszcze raz stosujac paste
    miedziana i brake cleaner tam gdzie potrzeba. Delikatnie i wolno docierac.
    Na reklamacje bym nie liczyl (to moje subiektywne zdanie).

    Pozdr..

  • 20. Data: 2009-04-22 17:33:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    I jak - dotarly sie, czy po prostu nie uchylasz szybki w kasku, zeby
    tego nie slyszec?
    ;-))

    Sebastian S.