  • 1. Data: 2020-08-05 08:50:53
    Temat: Kluczyk 9120
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witam
    Gdzie mógłbym zdobyć kluczyk do szafki z licznikiem i zabezpieczeniem
    głównym zasilania mieszkania ?
    Potrzebowałem odciąć zasilanie od tablicy w mieszkaniu i musiałem
    ściągać elektryka ze Sp-ni mieszkaniowej.
    Gdy zapytałem o możliwość pozyskania klucza odparł że ma tylko jeden
    ale może mi podać numer kodowy 9120 i żebym sobie poszukał na
    hurtowniach elektrycznych.
    Przekopałem internet ale bez skutku. Nie wiem jaki to system :/
    Szafka na klatce schodowej ma wszystkie 4 zamki otwierane tym samym kluczem.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-08-05 11:58:49
    Temat: Re: Kluczyk 9120
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-08-05 o 08:50, Waldek pisze:
> [...]
    > Przekopałem internet ale bez skutku. Nie wiem jaki to system :/
    > Szafka na klatce schodowej ma wszystkie 4 zamki otwierane tym samym

    Coś im strona www.teira.pl nie działa.
    Ale tu są:
    https://www.facebook.com/Teira2/shop/

  • 3. Data: 2020-08-05 17:30:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-08-05 08:50, Waldek pisze:
> [...]
    > Przekopałem internet ale bez skutku. Nie wiem jaki to system :/
    > Szafka na klatce schodowej ma wszystkie 4 zamki otwierane tym samym

    A nie mogłeś zrobić zdjęcia tego kluczyka? Bo zamków tyle w szafkach,
    ile fantazji ich instalatorów.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2020-08-05 20:47:17
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-08-05 o 17:30, Krystek pisze:

    > A nie mogłeś zrobić zdjęcia tego kluczyka? Bo zamków tyle w szafkach,
    > ile fantazji ich instalatorów.
    >
    > K.

    Ano nie wpadło mi to do głowy - myślałem że po numerze kluczyka ustalę

    Producentem szafy jest firma JAKMET z Osiecka
    - znalazłem naklejke na szafie
    Może ktoś tam będzie tak łaskaw i zechce pomóc...
    Jutro zadzwonię