  • 1. Data: 2020-07-31 20:09:22
    Temat: Żywica UV a elektronika
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Próbował ktoś może zalewania elektroniki żywicą utwardzalną UV i chce
    się podzielić swoimi doświadczeniami?
    Mam zastosowanie, gdzie to miałoby spory sens, ale nie wiem, czy mi coś
    nie zacznie korodować.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2020-07-31 20:24:39
    Temat: Re: Żywica UV a elektronika
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Próbował ktoś może zalewania elektroniki żywicą utwardzalną UV i chce
    > się podzielić swoimi doświadczeniami?
    > Mam zastosowanie, gdzie to miałoby spory sens, ale nie wiem, czy mi coś
    > nie zacznie korodować.

    elzab zalewa żywicą moduły fiskalne od lat

  • 3. Data: 2020-07-31 20:36:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/07/2020 20:09, Piotr Wyderski wrote:
    > Próbował ktoś może zalewania elektroniki żywicą utwardzalną UV i chce
    > się podzielić swoimi doświadczeniami?

    Zdaje się że są soldermaski utwardzane UV (takie do napraw). Czyli da
    się zalewać gołą miedź czymś utwardzalnym UV (nie wiem jednak czy to
    jest "żywica" o której myślisz, bo chińczycy nie podali składu).

    Mam tak naprawiony PCB i trzyma ze 3 lata bez śladu korozji, ale to nie
    pracuje w warunkach przemysłowych.

  • 4. Data: 2020-07-31 21:52:22
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    heby wrote:

    > Mam tak naprawiony PCB i trzyma ze 3 lata bez śladu korozji, ale to nie
    > pracuje w warunkach przemysłowych.

    Brzmi zachęcająco. Póki co chodzi o PoC, a w międzyczasie znalazłem
    producenta takich żywic "z papierami". Przyda się, jeśli demo wypali.

    Pozdrawiam, Piotr