  • 1. Data: 2010-08-13 22:25:58
    Temat: Kolejny cymbał na przejeździe
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tvn24.pl/-1,1669167,0,1,zamkniety-miedzy-
    szlabanami,wiadomosc.html

    "Niezwykle niebezpieczną sytuację obserwowali kierowcy, którzy stali
    przed przejazdem kolejowym we Wrocławiu przy ul. Lotniczej. - Kierowca
    Skody wjechał na czerwonym świetle i został zamknięty między szlabanami.
    Miał szczęście, że pociąg jechał drugimi torami - napisał do nas
    @jerzyjanusz. "

    Choc sa i tacy ktorym imponuje takie cwaniakowanie ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-08-13 22:45:40
    Temat: Re: Kolejny cymbał na przejeździe
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > @jerzyjanusz. "
    >
    > Choc sa i tacy ktorym imponuje takie cwaniakowanie ;-)

    i wlasnie powtorny egzamin jest dla takich

    Dramat jakis

    Icek

  • 3. Data: 2010-08-14 13:41:50
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    A żeby było śmieszniej to tam lewe szlabany po obu stronach zamykaja się o
    kilka sekund później, czyli chciał przycwaniakować i ominąć tych co juz
    stoją na zamkniętym szlabanie ale mu się odrobinę nie udało......

  • 4. Data: 2010-08-14 14:38:58
    Od: "Rafal..." <r...@i...addr.arpa>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Choc sa i tacy ktorym imponuje takie cwaniakowanie ;-)

    Cwaniakowanie cwaniakowaniem, w innych krajach szlabany są tylko na
    prawym pasie, tak że spokojnie sobie można z zamknietych zjechac...
    tyle, ze jak znam zycie to u nas by to objeżdżali :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 5. Data: 2010-08-14 15:08:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 13:41:50 +0200, Roman wrote:
    >A żeby było śmieszniej to tam lewe szlabany po obu stronach zamykaja się o
    >kilka sekund później, czyli chciał przycwaniakować i ominąć tych co juz
    >stoją na zamkniętym szlabanie ale mu się odrobinę nie udało......

    Albo i nie .. jak jedziecie w gestym korku i przejezdzacie przez tory,
    to czekacie przed otwartym szlabanem az ten przed wami calkowicie
    opusci torowisko ?

    Moze czas na powtorne szkolenie ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-08-14 15:13:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafal..." <r...@i...addr.arpa> wrote in message
> [...]
    > pasie, tak że spokojnie sobie można z zamknietych zjechac... tyle, ze jak

    Tam też objeżdżają czasem i dostają za to mandaty...
    Ludzie wszędzie tacy sami i pokusy takie same.

  • 7. Data: 2010-08-14 16:17:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:25:58 +0200, DoQ napisał(a):

> [...]
    > Skody wjechał na czerwonym świetle i został zamknięty między szlabanami.
    > Miał szczęście, że pociąg jechał drugimi torami - napisał do nas

    Debil. Zamiast taranować szlaban, to czekał? O lakier się bał?

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-08-14 19:07:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 16:17:03 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Debil. Zamiast taranować szlaban, to czekał? O lakier się bał?

    Moze widzial ze to inny tor, moze mial wystarczajaco miejsca,
    moze szlaban wygladal solidnie, a moze jemu nic nie grozilow - za
    skasowany szlaban musialby zaplacic z wlasnej kieszeni, a za rozwalony
    bagaznik zaplaci z gruba nawiazka PLK czy jak sie teraz pracodawca
    droznika nazywa ..

    J.

  • 9. Data: 2010-08-14 19:35:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 19:07:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > za
    > skasowany szlaban musialby zaplacic z wlasnej kieszeni

    Chyba że miał OC, a raczej miał.

    > a za rozwalony
    > bagaznik zaplaci z gruba nawiazka PLK czy jak sie teraz pracodawca
    > droznika nazywa ..

    Gdyż kierowca wjechał za automatyczne zapory łamiąc parę przepisów?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-08-14 19:51:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 19:35:55 +0200, MadMan wrote:
    >Chyba że miał OC, a raczej miał.

    ale to byloby dzialanie celowe :-)

    No i zwyzka w OC tez kosztuje, czasem nawet sporo.

    >Gdyż kierowca wjechał za automatyczne zapory łamiąc parę przepisów?

    A moze go korek zlapal, a moze powinna byc fotokomorka, ale nie
    dzialala, a moze powinien byc nadzor droznika przez kamery, ale nie
    bylo .. a moze w koncu na zasadzie ryzyka - pociag sie ruszal,
    samochod stal - wyroki naszych sadow sa niodgadnione :-)

    A tak swoja droga to wydaje mi sie ze jak automatyczne to juz tylko na
    pol jezdni powinny byc. A ze beda omijac .. mozna wlepiac mandaty,
    mozna nie wlepiac - niech omijaja, byle ostroznie.

    No nie - trzeba jednak wlepiac - ominie dwoch z dwoch stron, spotkaja
    sie na srodku, a pociag powinien jechac 200 ..

    J.