  • 1. Data: 2010-08-13 21:21:48
    Temat: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://biznes.onet.pl/szwajcaria-rekordowy-mandat,18
    543,3466171,1,news-detal

    :) no to trochę hardcore.

    ciekawe czy taka osoba ma również wyjątkową super opiekę
    medyczną i specjalną super szkołę dla dzieci.

  • 2. Data: 2010-08-13 21:26:19
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > :) no to trochę hardcore.
    >
    > ciekawe czy taka osoba ma również wyjątkową super opiekę
    > medyczną i specjalną super szkołę dla dzieci.

    Mając mercedesa, który rozpędza się do 290km/h nie jest przeciętny obywatel,
    prawda :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-08-13 21:31:19
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-13 21:26, kml pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    543,3466171,1,news-detal

    > Mając mercedesa, który rozpędza się do 290km/h nie jest przeciętny
    > obywatel, prawda :)

    Obywatel nie jest przeciętny? może tak, a może nie.
    To jest trochę metoda na janosika. Zabrać bogatym.
    Gdzie tu równość obywateli wobec prawa?
    IMO Szwajcaria to kraj donosicieli i nudziarzy.

  • 4. Data: 2010-08-13 21:42:08
    Od: R <b...@p...pl>

    > Obywatel nie jest przeciętny? może tak, a może nie.
    > To jest trochę metoda na janosika. Zabrać bogatym.
    > Gdzie tu równość obywateli wobec prawa?
    > IMO Szwajcaria to kraj donosicieli i nudziarzy.

    Nie no a u nas to sprawiedliwie jest jak nic. Zap* taki nowym BMW bo go
    na to stać, a ryzyko małe - najwyżej dostanie 500 zł mandatu. Czyli
    tyle, ile tego dnia puścił w knajpie na obiad.

    R.

    PS. Inny przykład - parkowanie w centrum Wrocławia. Cena - średnio
    3zł/h. Ale kontroli na tyle mało, że kiedyś nawet jaki radny robił test
    - parkował cały miesiąc i go nie złapali. A nawet jeśli - to ryzykuje 50
    zł kary za złe parkowanie. Przy takim prawdopodobieństwie kontroli można
    śmiało założyć, że bardziej opłaca łamać przepisy i mieć odłożone na
    ewentualny mandat.

  • 5. Data: 2010-08-13 21:52:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-13 21:21, megrims pisze:
    > http://biznes.onet.pl/szwajcaria-rekordowy-mandat,18
    543,3466171,1,news-detal

    > :) no to trochę hardcore.

    Sprawiedliwe rozwiązanie.

    > ciekawe czy taka osoba ma również wyjątkową super opiekę
    > medyczną i specjalną super szkołę dla dzieci.

    Nieistotne.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 6. Data: 2010-08-13 21:59:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-13 21:31, megrims pisze:
    (...)
    > Obywatel nie jest przeciętny? może tak, a może nie.
    > To jest trochę metoda na janosika. Zabrać bogatym.
    > Gdzie tu równość obywateli wobec prawa?

    To żadna metoda na janosika, tylko ta równość wobec prawa,
    której najwyraźniej nie rozumiesz.

    > IMO Szwajcaria to kraj donosicieli i nudziarzy.

    Ta opinia (w szczególności z Twoich ust) wcale mnie nie dziwi.
    Dbają o swoje prawa i swoje państwo. Zgłoszenie zachowań
    naruszających przyjęte normy społeczne to wręcz obywatelski
    obowiązek, a nie donosicielstwo. Tak, za samo piszczenie oponami
    możesz zostać nagrodzony stosownym kontaktem z policją
    - zadzwoni np. wkurzony pieszy.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 7. Data: 2010-08-13 22:00:59
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > :) no to trochę hardcore.
    > ciekawe czy taka osoba ma również wyjątkową super opiekę
    > medyczną i specjalną super szkołę dla dzieci.

    U nas wiekszosci musieliby doplacac przy takich zasadach ;)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-08-13 22:03:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mając mercedesa, który rozpędza się do 290km/h nie jest przeciętny
    obywatel,
    > prawda :)

    moze kupil na raty ;)

    Icek

  • 9. Data: 2010-08-13 22:12:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    megrims pisze:

    > Obywatel nie jest przeciętny? może tak, a może nie.
    > To jest trochę metoda na janosika. Zabrać bogatym.
    > Gdzie tu równość obywateli wobec prawa?

    Tzn. co? Bogatemu wolno?
    Myslisz ze dla dzieciaka strata 50zl kieszonkowego będzie taka sama karą
    jak dla ciebie zgubienie 100zl?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2010-08-13 23:01:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin R

    > Nie no a u nas to sprawiedliwie jest jak nic. Zap* taki nowym BMW bo go
    > na to stać, a ryzyko małe - najwyżej dostanie 500 zł mandatu. Czyli
    > tyle, ile tego dnia puścił w knajpie na obiad.

    Jak menel coś ukradnie to go zamkną w lepszych warunkach niż na co dzień
    mieszka i będzie miał lepsze żarcie. Czy to znaczy, ze bogatym nalezy
    wybudować więzienia o standardzie luksusowych hoteli?

    --
    ignorance is bliss