    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Komunikacja przez USB pomiędzy dwoma uP
    Date: Sat, 23 May 2009 07:57:11 +0200

    Witam !

    Zrobiłem urządzenie na AT91SAM7S256. Ma ono port USB, który obecnie nie
    jest używany. Pojawiła się potrzeba przesłania do tego urządzenia
    sygnału z zewnętrznego czujnika. Wystarczy do tego przepustowość na
    poziomie 1 bajtu na sek.
    Mogę wbudować do czujnika klasyczny host i przesyłać dane zgodnie ze
    standardem USB. Zastanawiam się jednak czy nie można zrealizować takiej
    transmisji w jakiś prostszy sposób. Zmian sprzętowych w urządzeniu nie
    mogę zrobić ale mogę dowolnie modyfikować jego oprogramowanie. Po
    stronie czujnika nie ma żadnych ograniczeń.

    Paweł