  • 21. Data: 2021-09-15 10:02:31
    Temat: Re: Komunistyczna Anglia
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2021 17:05, Shrek wrote:
    > W dniu 14.09.2021 o 17:55, K pisze:
    >
    >>>> https://www.nationalgrid.com/stories/journey-to-net-
    zero-stories/can-grid-cope-extra-demand-electric-car

    > No obala. Cały artykuł można streścić w "There is definitely enough
    > energy and the grid can cope easily." i nikt się pod nim nawet nie
    > podpisał. To już zapewnienia pinokia w miliony samochodów elektrycznych
    > brzmią bardziej wiarygodnie - on przynajmniej już ustawę pod wałek ma
    > klepniętą:P

    A no tak, bo przeciez nie ma pieczatki, a calosc nie zostala odczytana
    na wiecu.

  • 22. Data: 2021-09-15 10:03:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2021 18:58, ii wrote:

    zero-stories/can-grid-cope-extra-demand-electric-car

    > Nie. Jest o niczym bo nie pisze o żadnych decyzjach. To ja też sobie
    > mogę popisać o nowych cudownych sterownikach paneli fotowoltaicznych
    > zapobiegającym blackoutom itp itd. A rzeczywistość będzie taka jaka
    > będzie. Nie wiem jak można się na coś takiego powołać.

    Ale ty nie jestes ani Nationalgrid ani Polskie Sieci Elektroenergetyczne.

  • 23. Data: 2021-09-15 11:19:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-14-września-2021 o 15:34, ii pisze:
    > Po co ma być odłączona?

    Bo elektrownia rżnie Cię na kasę a od nowego roku jeszcze bardziej.

    A jak dojdą takie ograniczenia i w Polsce (bo przecież gonimy zachód) ...

  • 24. Data: 2021-09-15 11:21:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Usiłujesz _dzielnie_ rozwiązywać socjalistyczne/komunistyczne problemy...

    Może jeszcze chcesz SPRAWIEDLIWOŚCI? ;-)

  • 25. Data: 2021-09-15 11:30:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-14-września-2021 o 17:42, Shrek pisze:
    > a prąd
    > będzie 4 razy droższy.

    Nie ma powodu żeby prąd był droższy. Chyba że przez komunistyczne unijne
    regulacje. Prądu ze słońca będzie WHUJ. Problem tylko z jego
    zmagazynowaniem aby ładować samochody nocami.

    A te wyłączenia to tylko odkrywają jakie debile nami rządzą

    Jak nic do gry wchodzi WODÓW choć jest marnowaniem tego prądu ale
    lepszego sposobu NIE MA

  • 26. Data: 2021-09-15 11:54:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 11:30, _Master_ pisze:

    > Nie ma powodu żeby prąd był droższy.

    Nie no skąd - wiadomo że prawo popytu i podaży nie robi w prądzie:P

    > Chyba że przez komunistyczne unijne
    > regulacje. Prądu ze słońca będzie WHUJ. Problem tylko z jego
    > zmagazynowaniem aby ładować samochody nocami.

    Taki drobny problem:P

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-09-15 11:55:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 10:02, K pisze:

    > A no tak, bo przeciez nie ma pieczatki, a calosc nie zostala odczytana
    > na wiecu.

    Ale powaga - w tym artykule nic nie ma poza śródtytułem i nikt się pod
    nim nie podpisał.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-09-15 12:15:14
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/09/2021 10:55, Shrek wrote:

    > Ale powaga - w tym artykule nic nie ma poza śródtytułem i nikt się pod
    > nim nie podpisał.

    No ja tam widze 20 paragrafow i prawie tyle samo cytatow, czesc z nich
    sie konczy "says Graeme." Chodzi o Graeme Cooper-a.

  • 29. Data: 2021-09-15 12:15:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-września-2021 o 11:54, Shrek pisze:
    > prawo popytu i podaży

    Śmiechłem

    https://businessinsider.com.pl/finanse/nowy-rekord-c
    en-praw-do-emisji-co2-sprawdzamy-ile-podrozeje-prad-
    i-jak-wplynie-to-na/t1klgw2

    To jest _SZTUCZNE_ podnoszenie ceny nie mające nic wspólnego z wolnym
    rynkiem.

  • 30. Data: 2021-09-15 12:34:14
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    W dniu 14.09.2021 o 11:10, ii pisze:
    > "Brytyjczycy wyłączą ładowarki elektrykom"
    >
    > (RadekF do nogi)
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af5

    No dobra, pomijając wiarygodność źródła.
    Brakuje mocy,czy zdolności przesyłowych?

    Jak mocy, to gratuluję planowania.
    Jak zdolności przesyłowych, to gratuluję planowania, a nie, czekajcie,
    to już było. :)

    Miłego.
    Irek.N.