  • 51. Data: 2021-09-15 14:21:04
    Temat: Re: Komunistyczna Anglia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 13:53, _Master_ pisze:

    > W normalnym świecie powstałyby nowe farmy.
    >
    > W tym POJEBANYM europejskim ;-) będą wyłączenia prądu i uziemione
    > ładowarki ;-)

    Czyli będzie drożej.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2021-09-15 14:22:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 13:49, Collie pisze:

    > Jaki problem? Gdy u nas noc, to na ten przykład u Czukczów jest
    > dzień i ich fotowoltaiki zaiwaniają nomen omen ile fabryka dała.

    Super. Problem w tym, że potrzebujesz u nas:P

    > Jakiż to problem przeciągnąć kabelek przez gotową już rurkę Nord
    > Stream 2 z Kamczatki do Ojropy, jak mówią nasi przyjaciele zza
    > Odry?

    Pociągnij. Będziesz obrzydliwie bogaty:P

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-09-15 14:28:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 13:56, K pisze:

> [...]
    > extra demand for electricity this transition will create.
    >
    > "There is definitely enough energy and the grid can cope easily," he
    > explains. "The growth in renewable energy means this is not static and
    > smart metering will make this more efficient. For example, the growth in
    > wind power from the extra offshore wind farms being developed will
    > adequately meet the future demand for electrifying transport - an extra
    > 100 terrawatt hours from our current 300 terrawatt hours consumed.
    >
    > There is definitely enough energy and the grid can cope easily.

    To w skrócie po akapicie:

    Jesteśmy gotowi na elektryczne samochody - co widać na obrazku z
    wyłączaniem ładowarek.

    System wytryma dodatkowe obciążenie- jestem o tym święcie przekonany -
    co widać na załączonym obrazku.

    Mamy wystarczająco energii, trzeba tylko wybudowac nowe źródła. - co
    widać na załączonym obrazku.

    Definitywnie mamy wystarczająco energii - co widać na obrazku;)

    Jednym słowem samo pierdolenie i to nie spina się wewnętrznie - raz
    pisze, że jesteśmy gotowi i system wytrzyma, traz że trzreba budować
    nowe źródła i smart grid - jak to działa to na obrazku.

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-09-15 14:28:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 14:01, K pisze:

    > Niczego nie brakuje:

    Poza prądem do ładowarek:P

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2021-09-15 14:39:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-15-września-2021 o 14:21, Shrek pisze:

    > Czyli będzie drożej.

    Skąd taki wniosek? jeśli cena jest manipulowana to może być taniej.

    Ale prądu będzie mniej

    Jak za komuny bywało ;-)

  • 56. Data: 2021-09-15 14:41:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 14:28:39 +0200, Shrek wrote:

    > Poza prądem do ładowarek:P

    Dla reszty.
    Ładowarki sobie poradzą, oni o resztę sie boją :-)

    J.

  • 57. Data: 2021-09-15 15:25:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/09/2021 13:28, Shrek wrote:

    > Jednym słowem samo pierdolenie i to nie spina się wewnętrznie - raz
    > pisze, że jesteśmy gotowi i system wytrzyma, traz że trzreba budować
    > nowe źródła i smart grid - jak to działa to na obrazku.

    toz przeciez caly czas buduja.

  • 58. Data: 2021-09-15 15:27:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 14:39, _Master_ pisze:

    > Skąd taki wniosek? jeśli cena jest manipulowana to może być taniej.

    Piszesz, że będzie manipulowana w górę, ja piszę że dodatkowo przez
    popyt. Bedzie drożej.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-09-15 15:27:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 14:41, J.F pisze:

    > Dla reszty.
    > Ładowarki sobie poradzą, oni o resztę sie boją :-)

    Skoro wyłaczają dla ładowarek to brakuje ładowarkom:P

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2021-09-15 15:31:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2021 o 15:25, K pisze:

    > toz przeciez caly czas buduja.

    Podsumowując - prądu wystarcza, ale budujemy nowe źródła i dlatego
    brakuje. Seems legit!

    --
    Shrek