  • 1. Data: 2012-08-12 10:29:44
    Temat: Koniec PO
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/nadszedl-koniec-po-o
    d-teraz-bedzie-tylko-py,90876,w.html

    będzie PY Pyry
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-08-12 10:35:19
    Temat: Re: Koniec PO
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    > http://wiadomosci.onet.pl/wideo/nadszedl-koniec-po-o
    d-teraz-bedzie-
    tylko-py,90876,w.html

    > będzie PY Pyry

    Jak zwykle w Polsce wygrywa skojarzenie z wiochą. Koko-sroko, jakieś
    pyry. PX wyglądałoby dużo lepiej.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-12 10:44:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-12 10:35, t? pisze:
    > begin megrims

    d-teraz-bedzie-
    > tylko-py,90876,w.html

    > Jak zwykle w Polsce wygrywa skojarzenie z wiochą. Koko-sroko, jakieś
    > pyry. PX wyglądałoby dużo lepiej.

    skoro kiedyś było PO i 5 cyfr, potem
    PO i trzy cyfry i dwie litery to nie można było
    zrobić teraz 2 cyfr i trzech liter?
    np: PO 01AAA

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-08-12 10:52:45
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin megrims

    > skoro kiedyś było PO i 5 cyfr, potem PO i trzy cyfry i dwie litery to
    > nie można było zrobić teraz 2 cyfr i trzech liter? np: PO 01AAA

    A co, jakby się wylosowało P0 69HUJ? :>

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-12 11:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 10:29:44 +0200, megrims napisał(a):
    > http://wiadomosci.onet.pl/wideo/nadszedl-koniec-po-o
    d-teraz-bedzie-tylko-py,90876,w.html
    > będzie PY Pyry

    A swoja droga ciekawe ... we wroclawiu rok temu doszli do DW nnnMx,
    czyli jeszcze duzo zapasu zostalo. I chyba mozna 3 literki na koncu ?

    A to przeciez miasta bardzo podobnej wielkosci. Poznaniacy czesciej auta
    zmieniaja, blizej do Berlina, czy Megrims tak czesto im pomaga zmienic ?
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-08-12 11:12:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 08:52:45 +0000 (UTC), t? napisał(a):
    > begin megrims
    >
    > A co, jakby się wylosowało P0 69HUJ? :>

    To by sie przetarg oglosilo :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-08-12 11:54:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-08-12 11:11, J.F. pisze:
    d-teraz-bedzie-tylko-py,90876,w.html

    > A swoja droga ciekawe ... we wroclawiu rok temu doszli do DW nnnMx,
    > czyli jeszcze duzo zapasu zostalo. I chyba mozna 3 literki na koncu ?

    Rok temu? Już są nnnPE (i to od kilku miesięcy), choć ja 2,5 roku temu
    rejestrowałem i dostałem HS.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-08-12 12:18:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-08-12 10:29, megrims pisze:

    Co za bzdura.
    Rozumiem, że skończą na POxxxZZ i nie wiedzą, co dalej zrobić?
    Można rozszerzyć zakres znaków po wyróżniku miasta wojewódzkiego do 6
    znaków (POxxxxxx) - z takiego rozwiązania (w sumie osiem znaków)
    korzysta wiele powiatów.
    I/lub można wydawać tablice:
    POxxZZZ
    POxZxZZ
    POxZxZx
    POxZZxx
    POxZZxZ
    POxZxxZ
    itd, co kilkukrotnie zwiększy "pojemność".
    A czemuż nie wydawać tablic, które dawno temu zostały "skasowane" - znów
    wydawać od PO00001. Przecież one były wydawane od maja 2004 i już dawno
    znakomita większość została wymieniona na inne (wystarczy zobaczyć, jak
    mało jest czarnych blach, wydawanych do końca kwietnia 2004).

    No, ale łatwiej jest zmienić wyróżnik miasta wojewódzkiego...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2012-08-12 13:31:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-12 12:18, LEPEK pisze:
    > W dniu 2012-08-12 10:29, megrims pisze:
    >
    > Co za bzdura.
    (...)
    Coś w tym jest :>

    > No, ale łatwiej jest zmienić wyróżnik miasta wojewódzkiego...

    O masz, Poznań dostał drugi wyróżnik, a na pms włosy drą z głów,
    poruszenie powszechne, utyskiwanie na urzędników i w ogóle wielka
    tragedyja. Tymczasem takie DC ma od dawna wiele wyróżników
    i jakoś nikogo to nie dziwi.

  • 10. Data: 2012-08-12 13:34:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > A to przeciez miasta bardzo podobnej wielkosci. Poznaniacy czesciej auta
    > zmieniaja, blizej do Berlina, czy Megrims tak czesto im pomaga zmienic ?

    Jeśli już to prędzej bym podejrzewał leasingi.