  • 11. Data: 2021-11-05 00:48:06
    Temat: Re: Konusowy gwint
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Nov 2021 11:16:43 +0100, Adam wrote:
> [...]
    pl...

    > Silniki pulsacujne jeszcze prostsze. Strumieniowe jeszcze bardziej proste.
    > Można go zrobić z puszki po piwie ;)

    Tylko trzeba go wstepnie rozpedzic.

    Bardzo prosty jest też ten U, ale Robertowi chyba nie o to chodzilo
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-11-11 17:26:52
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > To ma się tylko uruchomić choć na chwilę. Raczej chodzi tu (mnie) o to,
    > aby zobaczył, że to nie takie proste. Często słyszę, że wystarczy tylko
    > uciąć... No i ciął gumówką rurę,

    Ale jako ojciec, to kazałeś założyć okulary ochronne ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 13. Data: 2021-11-12 02:33:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-11-11 o 17:26, PeJot pisze:

    > Ale jako ojciec, to kazałeś założyć okulary ochronne ?

    I Peltory na uszy.

    Robert

  • 14. Data: 2021-11-12 15:49:11
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > I Peltory na uszy.

    I chyba to najcenniejsza wartość dodana w tym projekcie.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza